אחרי עשור: רשת ביתילי בחרה פרזנטורית

הפרזנטורית האחרונה הייתה השחקנית מיה דגן. כעת הרשת באמצעות משרד הפרסום אברהם, בחרה בדוגמנית ניקולה וורד. ביתילי תשקיע השנה בפרסום כשלושה מיליון שקלים
 | 
telegram

אחרי למעלה מעשור, רשת עיצוב הבית ביתילי בחרה פרזנטורית חדשה שתוביל את הקמפיינים של הרשת לשנת 2022. תקציב הפרסום של ביתילי לשנה הקרובה יעמוד על כשלושה מיליון שקלים באמצעות משרד הפרסום אברהם.  

ב-2011 וב-2012 הפרזנטורית של ביתילי הייתה השחקנית מיה דגן. ב-2012 הצטרף אליה גם המעצב דניאל חסון. מאז לרשת לא היו פרזנטורים, עד לבחירה כעת של הדוגמנית ניקולה וורד שתצטלם במהלך השנה למגוון קמפיינים שונים של ביתילי, שיופיע בטלוויזיה, בפרינט ובדיגיטל, ויציגו את הקולקציות החדשות של הרשת, בדגש על התאמה אישית ו- AS IS. 

וורד בת ה-26, מתחזקת קריירת דוגמנות מצליחה בארץ ובחו”ל, הצטרלמה לקמפיין הראשון שכולל סדרת פרסומות המציגה את הייחודיות של קולקציית ריהוט הפנים של הרשת, ובהם קולקציית הספות ופינות האוכל החדשות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות