אחרי 30 שנה: סופר פארם מחליפה משרד פרסום
רשת סופר פארם הודיעה היום על החלטתה להפסיק לעבוד עם משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בתום לא פחות מ-30 שנות עבודה משותפת. תקציב סופר פארם על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, עמד בשנה החולפת על כ-56 מיליון שקלים, מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל.
למגזר הרוסי הופנו כ-2.67 מיליון באמצעות באומן, כך ששווי הפרסום באמצעות באומן עמד ב-2021 על כ-58 מיליון שקלים. עבור המגזר הערבי פרסמה החברה בכ-4.4 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום המגזרי סקטורס. למגזר הדתי והחרדי פרסמה החברה בהשקעה קטנה מאד של כ-100 אלף שקלים.
בחודשים הקרובים עוד יעבדו סופר פארם ובאומן יחד, כולל תקופת הפסח - אחת העמוסות מבחינת מכירות וכמובן פרסום. בשלב זה טרם נפגשה הרשת עם משרדי פרסום אחרים, אולם הדבר יקרה בתקופה הקרובה, עד שייבחר המשרד שישים את ידיו על התקציב הענק.
סופר-פארם שנוסדה ב-1978, היא רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל עם 270 סניפים בפריסה ארצית לצד פעילות מקוונת באמצעות האתר סופר-פארם אונליין. בנוסף, מפעילה סופר-פארם גם רשת מרפאות אסתטיקה תחת השם ביוטי קליניק, רשת אופטיקה סופר אופטיק עם מחלקות בחנות סופר פארם וחנות עצמאית באילת, ובשנה האחרונה פתחה גם רשת מזון טרי תחת השם דיילי'ס.
באומן בר ריבנאי מלווה את סופר-פארם משנת 1992. במהלך השנים יצרו שני הצדדים קמפיינים בולטים ומהלכים משמעותיים והיו שותפים בדרך להפיכת סופר-פארם לאחד המותגים המובילים בישראל.
נראה שבאומן ימשיך לעבוד עם חלק ממותגי סופר פארם, שבנוסף לביוטי קליניק, סופר אפוטיק ודיילי'ס, מפעיל גם את לייף סטייל, לייף המותג הפרטי ושלל מותגים בתחום הקוסמטיקה והטואלטיקה. בשלב זה טרם נקבע אילו מבין אותן תתי-מותגים ימשיכו עם באומן, אולם נראה שמדובר יהיה בתקציב גדול גם כן שימשיך עם המשרד הוותיק – כ-20 מיליון שקלים.
סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם עופר לוי מסר: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ושיתוף הפעולה הפורה ויוצא הדופן לאורך השנים".
מבאומן בר ריבנאי נמסר: "אנו מאחלים לסופר-פארם בהצלחה וגאים להיות שותפים למעלה משלושה עשורים בבניית אחד המותגים האהובים והמובילים בישראל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה