רוקד כל הדרך לנקניקים: הקמפיין החדש של משה אשכנזי
זוגלובק בחרה בשחקן משה אשכנזי להוביל לקמפיין לסדרת נקניקי הפרימיום החדשה של החברה. הפרסומת מתארת חוויית אירוח על טהרת מעדני זוגלובק החדשים סביב שולחן, שמחליפים את “נפנוף המנגל” המסורתי, שאמורים לפתוח עולם מרגש של אירוח וחוויה קולינרית, והכל בקריצה הומוריסטית.
לזוגלובק אין מזה תקופה ארוכה פרזנטור. הבחירה באשכנזי מגיעה כשבמקביל, הוא מככב בימים אלו בתוכנית הריאליטי רוקדים עם כוכבים בקשת 12, שזוכה לנתוני צפייה גבוהים.
סמנכ"ל השיווק של זוגלובק גלית גילר, אמרה: "תוכניות הבישול שהציפו את המסך במקביל למשבר הקורונה, עשו לכולנו חשק עז לשפר את כישורי הבישול והאירוח שלנו, ולהציג רפרטואר מרשים של ארוחות מדהימות, באפס מאמץ. סדרת נקניקי הפרימיום החדשה של זוגלובק מבטאת את המומחיות רבת השנים של זוגלובק בתחום. זו הזדמנות מעולה לצרף אלינו את משה אשכנזי השחקן המוכשר כפרזנטור בפרסומת שמקדמת את מהלך הפרימיום שלנו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה