תם הסכסוך הכספי בין לשכת הפרסום הממשלתית לבין ערוץ 14

לפמ תחזיר את הקמפיינים הממשלתיים למסך של ערוץ 14 לאחר הבנות לגבי מחירי הפרסום, וחודשים רבים לאחר הפסקת הפרסום, שהוביל לקמפיין של ערוץ 14 והטאלנטים שלו נגד לפמ

 | 
telegram

אחרי יותר מחצי שנה ללא קמפיינים ממשלתיים בערוץ 14, הגיעו לשכת העיתונות הממשלתית והערוץ להבנות ולמחירי עבור הפרסום, והפרסום הממשלתי יחזור למסך. ההסכמה הגיעה לאחר חודשים בהם התנהלו מגעים בין הצדדים, וההתקרבות שנוצרה בתקופה האחרונה, כפי שנחשף ב"ביז מדיה".

בקיץ שעבר החליטה לפמ להפסיק את הפרסום בערוץ לאחר שזה הקפיץ את מחירי הפרסום מבלי שהצדדים ניהלו משה ומתן מסחרי בנושא. בלפמ עוד אישרו שתי חשבוניות אחרונות במחירים מופרזים לכאורה, אולם אז עשו קאט ודרשו מהערוץ לנהל מו"מ, בהתבסס על נתוני צפייה מהעבר.

בעקבות החלטת לפמ, שיגר מנכ"ל הערוץ באותה את אבי שמידט, מכתב לסטמבלר, בו ציין כי "בעידן הקורונה, שהתאפיינה בליקוי חמור בהפצת המסרים של משרדי הממשלה לקבוצות מיעוט בחברה הישראלית, אנו רואים בהחרמה והדרה של צופי הערוץ מעשה שלא עולה בקנה אחד עם עיקרון השוויון ומפלה לרעה את צופי הערוץ".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בערוץ 14 (באותה עת הוא עוד היה ערוץ 20, א"כ) אף הציעו ללפמ להציג נתוני סקרים פנימיים שערכו לפיהם מספר הצופים בו עלה. סקרים אלה אינם כלי מקובל בענף הפרסום. לצד זאת, הציג הערוץ ללפמ נתוני כניסות לאתר האינטרנט שלו - שרוב התוכן שלו גזור מתכני הערוץ. בלפמ סירבו להתייחס לנתונים אלה, הגם שמדובר בנתונים מדידים. 

בערוץ יזמנו קמפיין נגד לפמ שהציג כי הפסקת הפרסום נבעה משיקולים פוליטיים לאחר חילופי השלטון ומינויו של נפתלי בנט לראש הממשלה. ערוץ 20 (ובהמשך 14) פרסם בחודשים האחרונים על המסך וברשתות החברתיות סרטונים שנפתחים במשפט "כאן היה אמור להיות תשדיר של לפמ", וממשיכים בהתייחסות למגוון הנושאים שלפמ מפרסמת, כגון תשדירי מידע על הקורונה של משרד הבריאות או כאלה הקשורים לזהירות בדרכים הקשורים למשרד התחבורה.

גם הטאלנטים של הערוץ, בהם בועז גולן, אראל סג"ל וינון מגל, נרתמו למאבק ופמפמו בחשבונות הסושיאל הפופולאריים שלהם את דבר הפגיעה לטענתם של לפמ בערוץ מטעמים פוליטיים, אולם במקביל לכך, המשיכו להתנהל מגעים בין לפמ לבין אנשי הערוץ, היו"ר נתנאל סימן טוב, המנכ"ל היוצא שמידט וזה שהחליפו לאחרונה איתן וולמן.

לא ניתן היה להשיג את תגובותיהם של מנהל לפמ היוצא בועז סטמבלר ושל מנכ"ל ערוץ 14 איתן וולמן.

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מברך את לפמ על חזרתה לפרסם בערוץ 14. ערוץ 14 מהווה כלי חשוב בקרב קהל רחב. אני קורא ללפמ לפעול להשוואת פרסומים לפי כלל המגזרים ביניהם החרדי הערבי והרוסי".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות