מהלכי הדיגיטל הזוכים: הטיקטוק של מאוחדת וכרטיס "רעות תקני לי" של MAX

הזוכים בפרס ה-Booster של איגוד השיווק ל-Q4 הם הנפקת הכרטיס הוורוד של MAX שהביאה אורגנית לנתוני חשיפה גבוהים, והשקת הטיקטוק של מאוחדת עם מהלך ללימוד שפת הסימנים - שהניבה כמעט 10 מיליון חשיפות
 | 
telegram


המהלך להשקת הטיקטוק של מאוחדת

איגוד השיווק הישראלי הכריז היום על הזוכים בפרס ה-Booster למהלכי הדיגיטל לרבעון הרביעי של 2021. הזוכים הם "רעות תגהצי לי" - הסיפור על קבוצת קהילתית בפייסבוק שהפכה לכרטיס אשראי ורוד, והשקת עמוד הטיקטוק של מאוחדת ללימוד שפת הסימנים.

Booster הוא פרס המוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן, המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים ועוד. מדי רבעון מתכנס צוות שופטים הכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל, ובוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מפייסבוק לכרטיס אשראי

חברת האשראי MAX חברה לרעות לונברג, מייסדת קבוצת הפייסבוק "רעות תקני לי", המציעה הטבות והנחות בקניות ברשת, ליצירת כרטיס אשראי ייחודי המעניק הטבות בלעדיות. הכרטיס מיישם את קודי הקופון הייחודיים של "רעות תקני לי" כבר במהלך הקנייה ומכיל הנחה קבועה למותגים מובילים שקבוצת הפייסבוק עובדת איתם, כך, כשיש קופון ש"רעות" מוציאה בשיתוף פעולה, הלקוחה מרוויחה פעמיים. בנוסף, עמלת ההמרה של הכרטיס למטבע זר נמוכה משמעותית מזו הנהוגה בכרטיסי אשראי רגילים.

המהלך החדשני של MAX הפך את חברי הקהילה הצרכנית למשתמשי כרטיס אשראי ייעודי והעניק להם ערך משמעותי. ההשקה נערכה בצורה "שקטה", ללא רכישת מדיה ורק בתוך קהילת "רעות תקני לי". אולם אופי המוצר הייחודי עורר רעש תקשורתי רב והשקת הכרטיס זכתה לכיסוי באתרי חדשות וכלכלה, בהם גלובס, וואלהו-ynet, וראיון עומק עם רעות במגזין סוף השבוע של mako.


המהלך של MAX עם קבוצת "רעות תקני לי"

בתוך יומיים מההשקה, הונפקו 2,000 כרטיסי אשראי חדשים והעלייה בקצב הנפקות ממשיכה. מחזור המכירות של הקניות אונליין בכרטיס גבוה ב-30% ביחס לכרטיס רגיל של MAX. נרשמו פי שלושה כניסות לאתר ההנפקות מביום ממוצע, וכל זה באופן אורגני. בנוסף, נרשמה עלייה של 109% במספר המבקרים באתר של "רעות תקני לי" וקבוצת הפייסבוק שלה צומחת בכל יום בעשרות חברות חדשות.

"המהלך של מקס מוכיח חיבור למגמות וקהלים ועבודה של שיווק עדכני ומהווה סמן ימני לכוחם של משפיענים על הכלכלה הישראלית", צוין בנימוקי השופטים. "זהו מהלך המגלם הבנה עמוקה של הכוח של קהילות בכלל ו'רעות תקני לי' בפרט וחשיבה על פרסונליזציה מותאמת ללקוחות שלה בצורה מדויקת וחכמה. MAX שיתפה פעולה עם פלטפורמה מבלי להשתלט עליה, באופן שמכבד את הקהילה ונותן במה למשפיענית להיטיב עם הקהל שלה, ובכך יצרה ניצחון משותף לשני הצדדים. מדובר במהלך שזיהה צורך בדיגיטל ותוקשר וקודם בדיגיטל בלבד, עם תוצאות מדהימות והתאמה מושלמת לפלטפורמה וקהל היעד".

המהלך של קופ"ח ללימוד שפת הסימנים

כחלק ממהלך להשקת עמוד הטיקטוק של מאוחדת, יזמה הקופה בשיתוף משרד הדיגיטל בלינק וטיק טוק ישראל, מהלך הכולל תוכן ייעודי להעלאת המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאנשים. מאוחדת ובלינק זיהו את הצורך להיכנס כשחקן מרכזי חזק בפלטפורמה שצוברת תאוצה בישראל, על מנת להיחשף לקהלים חדשים ולתת ערך מוסף ללקוחות הקופה. כמו כן, זיהו את הצורך להעניק פתרון לאנשים עם מגבלת שמיעה שלא יכולים ליהנות מטיק טוק המבוססת סאונד.

מאוחדת חיברה בין הערך שהמותג נותן לקהל לקוחותיו, ליום המודעות לאנשים עם מוגבלויות ולפלטפורמה הכי רועשת ומבוססת סאונד – טיקטוק, והשיקה את העמוד ביום המודעות לאנשים עם מוגבלויות, עם סרטונים שהקריאייטיב שלהם סבב סביב השתקה ליום אחד של הפלטפורמה הכי רועשת ברשת.

הסרטונים כוללים "שיעורים" קצרים שבהם מתורגמנית שפת הסימנים שרה גבאי מלמדת את נבחרת הטיקטוקרים של מאוחדת ואת הגולשים "לדבר" בשפת הסימנים. סרטונים של הטיקטוקרים עצמם - ללא סאונד ובשפת הסימנים - עלו בעמודי הטיקטוק שלהם.

בכך פיתחה הקופה טרנד טיקטוק חדש. הסרטונים של הטיקטוקרים ושל שרה גבאי זכו למאות אלפי צפיות ולמאות תגובות כבר ב-24 שעות הראשונות למהלך - כאשר גולשים רבים העידו בתגובות כי הם אנשים עם מוגבלות והמהלך ריגש אותם וסייע להם להעלות מודעות לנושא הזה.

הקמפיין בטיקטוק הניב כ-9.5 מיליון חשיפות לכלל הסרטונים, כ-6,500 עוקבים חדשים לעמוד מאוחדת וכ-40 אלף ביקורים בעמוד.

מאוחדת ניצלה את פלטפורמת טיקטוק באופן דיסרפטיבי מחד (שקט מוחלט), אך רלוונטי מאוד לפלטפורמה מאידך (ניצול הכוח של היוצרים בפלטפורמה, פניה למעשים טובים לדור שמעריך מעשים טובים)", צוינו השופטים. "כניסה זו לפלטפורמה החדשה יצרה מודעות ועניין.

הכניסה לטיקטוק רלוונטית מאוד לקופות החולים כי שם נמצא הקהל שעושה בחירות ראשונות בחיים. הכניסה לפלטפורמה עם מהלך רלוונטי וחדשני מסמנת הבנה נכונה, מדויקת ואינטליגנטית של קהל היעד".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות