"מקצוענים שפועלים בשבילך": האסטרטגיה השיווקית של בנק הפועלים

את השפה השיווקית יוביל הפרזנטור החדש עמוס תמם. הבנק גם השיק שורה של מוצרים ושירותים חדשים
 | 
telegram

‏בנק הפועלים מפרסם היום את האסטרטגיה השיווקית החדשה שלו, תחת הסיסמה "מקצוענים שפועלים בשבילך". את השפה השיווקית החדשה יוביל השחקן עמוס תמם.

בחודשים האחרונים נעשתה בבנק עבודת מחקר שיווקית נרחבת. הממצאים הצביעו על כך שהמקצוענות היא הזירה החשובה ביותר ללקוחות הבנק וללקוחות פוטנציאליים, והיא מהווה פרמטר משמעותי בהמלצה על הבנק. בנוסף, זוהי הזירה המזוהה ביותר עם היועצים והבנקאים בבנק הפועלים והמוצרים הדיגיטליים שלו.

את המהלך השיווקי יוביל תמם כפרזנטור, שנבחר בזכות התאמתו לערכי הבנק והיותו מקצוען אמיתי שהגיע לבמות בזכות כשרון ועבודה קשה, כך לפני הודעת הבנק.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כחלק מהמהלך הבנק משיק מוצרים ושירותים חדשים, בהם "השותף הפיינסי" שהוא שירות באפליקציית הבנק החוזה מגמות בחשבון, לצד תובנות פרו אקטיביות המגישות ללקוחות מידע מעובד ומוסבר ומציע חלופות לפעולה; פועלים PRO שירות מיוחד ללקוחות פרימיום דיגיטליים; הקמת 15 מרכזים חדשים לייעוץ פיננסי תחת השם "פועלים INVEST"; והרחבת פעילות המרכז לצמיחה פיננסית.

לדברי סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אסף אזולאי, "התפיסה החדשה שמה את סטנדרט המקצוענות שלנו במרכז, עובדה המבדלת אותנו לאורך שנים, ומתחזקת לנוכח התחרות הקיימת והצפויה. הקמפיין החדש ידגיש את הצורך בבנק מקצועי, אמין ובטוח בעצמו – בשפה פשוטה, נקיה ובגובה העיניים".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות