כולם חושקים בנו הלקוחות: ילין לפידות גייס לקמפיין את ליאור אשכנזי
בתי ההשקעות שופכים מיליונים על קמפיינים, כדי למשוך אותנו לתת להם לנהל לנו את הכסף. מחר יעלה בית ההשקעות ילין לפידות, בקמפיין מיתוג חדש בהובלתו של השחקן ליאור אשכנזי.
הקמפיין מציג את ילין לפידות כבית השקעות מוביל בניהול תיקי השקעות, קרנות נאמנות וקופות גמל והשתלמות, הודות למקצוענות, שירות, לאחריות ולראיה לטווח רחוק. הפרסומת הראשונה מתוך סדרת פרסומות, תעלה עם המסר "במילה אחת - מקצועיות, בשתי מילים - ילין לפידות".
אשכנזי יוביל את הקמפיין לאחר שחתם עם ילין לפידות על חוזה פרזנטור לשנה, עם אופציה להארכה. בשנים האחרונות אשכנזי קטף לא מעט קמפיינים, בין היתר של אלקטרה ובשנה האחרונה של אפליקציית המשלוחים Quik.
הקמפיין עצמו יעלה בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד. על הקמפיין חתום הפרסומאי נועם פתחי.
רק לפני ספר ימים חתם בית ההשקעות פסגות עם יובל שמלא לטובת קמפיין, ולפני כן עלה קמפיין של בית ההשקעות IBI עבור אפליקציה שפיתח.
מנהל השיווק של ילין לפידות, אופיר פרבר, מסביר: "אנו שמחים לעלות היום בקמפיין חדש המציג את ילין לפידות כבית השקעות מוביל. חיפשנו דמות שתייצג אמינות, ניסיון ומקצוענות ומצאנו בליאור אשכנזי את הדמות שתוכל להציג את בית ההשקעות בצורה המדויקת ביותר".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כמעט בכל טווחי הזמן, הם משתרכים מאחור.ילין, בינתיים, גרועה 16/03/2022 07:51הגב לתגובה זו0 0כלל הרבה יותר טובים מהם, וגם אנליסט. כדאי לחלק את ההשעות בין שלוש החברות האלה.סגור