יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים

ברקת ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, ובעבר היה סמנכ"ל שיווק בפרטנר וישראכרט, יחליף את אסף אזולאי. ברקת: "מצטרף לבנק בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת המערכת הבנקאית"
 | 
telegram
(1)

איש הפרסום יגאל ברקת, מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק ה  פועלים -1.13% פועלים 4,214 -1.13% פועלים בסיס:4,262 פתיחה:4,170 גבוה:4,234 נמוך:4,168 תמורה:28,954,127 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: . ברקת יחליף בתפקיד את אסף אזולאי, ששימש בתפקיד במשך חמש שנים, ומונה לסמנכ"ל השיווק של Team8. 

עד לאחרונה שימש ברקת כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, ממשרדי הפרסום הגדולים בישראל. בתפקיד זה כיהן כחמש שנים, מאז השחליף את עינת יוזנט-רביד, שמונתה באותה עת למנכ"לית אלטמן. בעברו היה סמנכ"ל השיווק של פרטנר, ישראכרט והבורסה לניירות ערך, והוא גם שימש כמנהל אגף השיווק של בזק. 

בשנים האחרונות הוביל ברקת מהלכים שיווקים רבים ביניהם מהפכת הדיגיטל והמיתוג מחדש של ישראכרט, השקת רשת ה-G4 הראשונה בישראל בפרטנר, מיתוג מחדש של בזק, השקות של שורה רחבה של מוצרי ארנק סלולריים, רשתות ביתיות, שירותיי ענן ומוצרים עסקיים נוספים. בתפקידו האחרון במשרד הפרסום הוביל שורה של מהלכים שביססו את המשרד לאחד המובילים בישראל בתחומי הדיגיטל והתוכן.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על פי הערכות, תכנון ברקת לעזוב את יהושע TBWA כבר לפני זמן מה, אולם עיכב את החלטתו לאחר התחקיר שפורסם באתר "המקום הכי חם בגיהנום" על כך שנשים שעבדו במשרד הפרסום חשו מוטרדות מהתנהלותו של יו"ר ומייסד המשרד רמי יהושע. הסיבה היא שיהושע הודיע בעקבות התחקיר על השהייתו מתפקידו, מה שהשאיר את ברקת לעוד כמה חודשים בתפקיד. 

מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר מסר: "יגאל בעל ניסיון שיווקי ועסקי עשיר בתחום, והוא בעל חשיבה יצירתית ויכולות מוכחות. אני שמח על הצטרפותו לצוות המוביל של המקצוענים בבנק הפועלים, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

יגאל ברקת אמר כי "אני נרגש להצטרף לבנק מוביל בישראל בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת המערכת הבנקאית. אני מצפה בהתרגשות להצטרף לעובדי הבנק המצוינים, שבמשך שנים של עבודה יומיומית דואגים להביא את הערך המשמעותי ביותר ללקוח".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברקת, איש פרסום ושיווק , כלל ראשון הלקוח הוא הפרסונה
    ברקת 15/03/2022 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החשובה ביותר במערכת. על מנת שהלקוח יהיה מרוצה לא די בפרסום אלא יש צורך שהבנק ייטיב עם הלקוח. זכור בלי לקוחות אין בנק.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות