מהלך משפיענים והסטת תקציב הפרסום לדיגיטל: הנה איש השיווק של פברואר

מנכ"ל BUYME בשנתיים האחרונות, תומר כהן נאלץ להתמודד מן ההתחלה עם משבר הקורונה. המשימה: למצב את החברה מאופציה לשליחת מתנות, גם עבור הקהל הצעיר
 | 
telegram

איגוד השיווק הישראלי בחר בתומר כהן לאיש השיווק של חודש פברואר 2022, בזכות הפיכת BUYME אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק המקומי והפיכת המותג "לשם נרדף למתנות איכות ויצרנית חוויות לצרכן", כל על פי האיגוד.

כהן מונה למנכ"ל BUYME לפני כמעט שנתיים. בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל ושותף מייסד של   Jobit - חברת ליווי קריירה לדור המילניאלס. בעבר היה גם ראש מטה המשלחת הישראלית באום וראש מטה שר המדע והטכנולוגיה יעקב פרי.

התפרצות הקורונה והתפשטותה בשנתיים האחרונות, גרמה לרבים לשקול כיצד לחגוג ליקיריהם ימי הולדת וימים מיוחדים נוספים בלוח השנה. מגמה זו היוותה עבור כהן ו-BUYME הזדמנות לפרוץ לקהלי יעד נוספים ולהציע פתרון מתאים לרוח התקופה באמצעות הענקת מתנה באופן דיגיטלי. כחלק ממגמה זו האתגר עבור BUYME היה לחזק ולמצב את עצמה כמתנת יום הולדת מושלמת גם בקרב קהלי יעד נוספים מחוץ לגוש דן וקהל צעיר מתחת לגיל 30. במשימות אלו BUYME הצליחה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ב-BUYME הקימו נבחרת משפיענים ממגוון תחומים לקידום המותג, בהם מאיה ורטהיימר, איתי לוי, מעיין אדם, אילנית לוי, לירן כוהנר, עידו גרינברג (מיסמס), גיא הוכמן, ליאל אלי וקרן שחם. במסגרת הקמפיין, מובילי הדעה יוצרים תוכן בעמוד האינסטגרם שלהם ושל BUYME סביב ימי הולדת, מתנות וחוויות.

הבחירה בפלטפורמה ובנבחרת הזו התקבלה מאחר והקהלים של BUYME נמצאים באינסטגרם בופן תדיר. העבודה עם נבחרת המשפיענים באינסטגרם הפכה לפעילות השיווקית-מיתוגית הראשית של החברה, כאשר 70% מתקציב המיתוג השנתי הושקע בפעילות זו, כנראה המותג עם אחוז ההשקעה בדיגיטל הגבוה בישראל.

הפעילות עם המשפיענים באה לידי ביטוי בכלל ערוצי השיווק של BUYME, למשל בפעילות יח”צ משמעותית מול גופי תקשורת והמדיה שהובילה לאזכורים רבים בתקשורת הכוללים את המסרים של BUYME. בנוסף, באתר ובאפליקציה של BUYME הוקמו מתחמים עבור מתנות שהנבחרת בחרה, כך שלמעשה נבנתה סביב המהלך חוויה מותגית אחידה בכל הערוצים. כתוצאה מכך, הקטגוריה של ימי הולדת צמחה ביותר מ-50%, כש-BUYME הצליחה להגדיל במאות אחוזים את הפעילות מקהלים חדשים, הן מגילאים צעירים והן מאוכלוסיות מחוץ למרכז הארץ כולל ישראלים שגרים בחו"ל.

ועדת השיווק של איגוד השיווק, נימק את הבחירה בכך ש"בניהולו של כהן, BUYME הפנימה את רוח התקופה, פריחת הדיגיטל והרשתות החברתיות, ומינפה את עצמה על ידי שימוש נכון ומושכל בפלטפורמות אלו, והתוצאות העסקיות מעידות על כך יותר מכל. תומר כהן הוכיח כי בעולם המהיר והמשתנה בו אנו חיים, הסתגלות היא תכונה הכרחית, לאנשי שיווק, עסקים וכל מי שרוצה להגיע לצרכנים בדרך היעילה ביותר. כיום BUYME היא הרבה מעבר לחנות מתנות דיגיטלית, היא מאפשרת לצרכנים חוויות וריגושים שהולכים איתם הלאה יום יום".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות