עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי חדש ב-ADIO
עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי (CRO) של חברת ADIO, השותפה העסקית של Spotify בישראל. פלציג יוביל את הפעילות המסחרית של ADIO המשווקת את הפרסום בספוטיפיי, ואת הפרסום בפודקאסטים של תאגיד השידור "כאן הסכתים" ובפודקאסטים של גופי שידור נוספים בישראל בהם של קבוצת ידיעות אחרונות ynet, כלכליסט, גלובס, הארץ TheMarker, ישראל היום, ערוץ 9, רשת הפודקאסט "אודיותר" ועוד.
בשלוש השנים האחרונות הוביל פלציג (37) את ההקמה ואת ניהול תחום ה-TV ADDRESSABLE בפרטנר, תחום העוסק בפרסום וידאו פרוגרמטי מטורגט ומבוסס דאטה במסכי הטלוויזיות (OTT Advertising). בעברו שימש כסמנכ"ל המכירות והפיתוח עסקי בחברת המדיה הדיגיטליתFortvision והמנהל המסחרי של חברת הפרסום בעולמות הגיימיניג Advanced Media וכן באתר הספורט ONE.
חברת ADIO הוקמה ב-2012 על ידי דרור גנות וכפיר נח וכיום מובילה את קטגוריית הפרסום האודיו דיגיטלית בישראל. ב-2018 הפכה לשותפה העסקית והמשווקת הבלעדית של ספוטיפיי וכיום משווקת את הפרסום גם בפודקאסטים מובילים בישראל. ADIO מספקת לגופי שידור תשתיות דיגיטליות מתקדמות המותאמות לצריכת האודיו בסטרימיניג, אונדימנד, פודקאסטים, שירותי מדידה, ושירותי מסחור ומוניטיזציה באמצעות תשדירי אודיו, חסויות והפקת פודקאסטים. ב-ADIO מכוונים יותר ויותר לכניסה לשוק הפרסום הדיגיטלי בישראל. גם גוגל סימנה את הפרסום באודיו כיעד אסטרטגי, בדומה למגמות בעולם גם בישראל נראה שהתחום כולו ימשיך להתחזק.
פלציג מסר: "אני נרגש להצטרף לחברת ADIO ולהוביל את המערך המסחרי של החברה להגדלת מחזורי המכירות, חיזוק הנוכחות בשוק ויצירת הזדמנויות וערך שיווקי למפרסמים ולמותגים מובילים בכל הקטגוריות".
דרור גנות, מנכ"ל ומייסד ADIO, מסר: "אנו מברכים על הצטרפותו של עמית לתפקיד משמעותי בהנעת החברה קדימה, עמית מביא איתו ניסיון וידע משמעותי בעולמות הפרסום והמדיה ועבודה עם משרדי הפרסום והמותגים המובילים בישראל - יחד נאיץ את הצמיחה שלנו בשוק".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה