הפרזנטורים החדשים של H&O: לירן כוהנר וגיא גיאור
לרגל המיתוג החדש, נבחרו בני הזוג נבחרו לשמש כפרזנטורים ויקבלו עפ"י הערכות כמה מאות אלפי ש' לשנה הקרובה. כבר באפריל יעלה הקמפיין הראשון בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום קניבל מדיה
רשת האופנה H&O יוצאת במיתוג מחדש ובין היתר גייסה את בני הזוג לירן כוהנר וגיא גיאור, שישמשו השנה כפרזנטורים שלה. על פי הערכות בשוק הפרסום, השניים יקבלו עבור עבודתם השנתית כמה מאות אלפי שקלים, אולם ברשת מסרבים לחשוף מספרים.
כוהנר (33) היא יוצרת תוכן, יזמית, מגישת טלוויזיה ופעילה ברשתות החברתיות עם 232 אלף עוקבים באינסטגרם. בעלה גיאור (42) הוא איש עסקים ומגיש פינות בטלוויזיה. ב- H&Oאומרים כי הבחירה בהם כפרזנטורים היא חלק מאסטרטגיית H&O BRAND COLLECTION הכוללת הרחבת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים ולקהלים חדשים.
את האסטרטגיה והפעילות הפרסומית של הרשת מוביל משרד הפרסום קניבל מדיה. במסגרת החוזה ל-2022, יקיימו השניים מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת H&O, כגון אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, עם דגש על מגוון המותגים שמציעה הרשת, בהם טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי ואנדר ארמור.
הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ-2.5 מיליון שקלים, לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 2022 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.
"מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים", אומר יוסי מלכה, מנכ"ל H&O. "בנינו שפה חדשה שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק. השפה החדשה תעמיק ותדגיש את העובדה שרשת H&O מציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה".
"כרשת משפחתית", אומר מלכה, "מצאנו לנכון לבחור בלירן כוהנר וגיא גיאור המתכתבים כל אחד בנפרד וביחד עם ערכי H&O - משפחתיות, נגישות, עדכניות וחדשנות. לירן וגיא הם חלק מנוף התרבות שלנו שיכולים להעביר בקלות את המסרים לצרכן הסופי".
בהודעה מסרו כוהנר וגיאור כי הם "מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.כל הכסף הולך לקומץאוף 29/03/2022 05:29הגב לתגובה זו0 0רותם סלע. אילנית לוי ושאר נשות אייל גולן. גלית ומלכות היופי לשאר האנשים אין מקום פה בכלל וגם אתי כרייף נהייתה כוכבת שזה בכלל ביזיון למדינה ואסור לקנות שום דבר שהמושחתת המקושרת מפרסמת .סגור