הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
חברה השקיעה שמונה מיליון שקלים בשיפוץ הסניף הוותיק, ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי תשקיע כ-250 אלף שקל בקמפיין שילוט חוצות אזורי, עיתונות מקומית, דיגיטל ורדיו
טיב טעם סניף רמת החייל (צילום: שלומי יוסף)
.
השקעה של 250 אלף שקלים בקמפיין אינה נחשבת לגבוהה עבור רשתות המרכולים, אולם במקרה של
טיב טעם
+1.23%
טיב טעם
674.1
+1.23%
בסיס:665.9
פתיחה:670
גבוה:685
נמוך:663.2
תמורה:473,617
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
, מדובר בקמפיין עבור פתיחה מחדש של סניף ותיק של הרשת, וקמפיין ייעודי שיופנה בעיקר למדיה המקומית והאזורית.
טיב טעם השקיעה בסניף רמת החייל המתחדש ששתחו כ-4,000 מ"ר, כשמונה מיליון שקלים. לרגל השקת הסניף, יושק קמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תחת הסלוגן "יש סופר... ויש את סניף רמת החייל המחודש".
הקמפיין יעלה בתקציב של כ-250 אלף שקלים, ויכלול בין היתר שילוט חוצות לוקאלי, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות מקומית, דיגיטל, ניוזלטרים לחברי מועדון, קידום בסושאל ופעילות ברשתות החברתיות.
לדברי אלון אשכנזי, סמנכ"ל תפעול ברשת טיב טעם, "טיב טעם בלטה תמיד בין קמעונאיות המזון בחנויות המעוצבות שלה, ומכאן משקיעה רבות בבינוי, עיצוב והטמעת טכנולוגיות". אשכנזי הוסיף כי "אנו מאמינים כי הלקוח לא מסתפק אך ורק, בחללים וקירות אלא מחפש חווית קניה, שמחברת בין הצרכים והתשוקות ומכאן, חשיבות ההשקעה הרבה בשדרוג והתחדשות החנויות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה