ותודה לליאת הר-לב: מראשון הקרוב קמפיין כאל עם מארק איווניר

חברת כרטיסי האשראי מחליפה את הפרזנטורית הר-לב בשחקן הישראלי-בינלאומי איווניר, שאמור לשדר חדשנות, חוכמה ושיח בגובה העיניים
 | 
telegram
(2)

אחרי שמונה שנים עם ליאת הר-לב בפרונט, משנה כאל את האסטרטגיה הפרסומית שלה ותעלה בשבוע הבא בקמפיין ראשון בכיכובו של הפרזנטור החדשה שלה מארק איווניר. את המהלך מוביל משרד הפרסום יהושע TBWA.

בחברה אומרים כי הבחירה באיווניר היא חלק משינוי אסטרטגיית השפה התקשורתית של כאל, משפה הומוריסטית לשפה המשדרת חדשנות, חוכמה, אכפתיות ושיח פשוט בגובה העיניים. "איווניר, שחקן אינטליגנטי ושנון עם ניסיון רב בזירה המקומית והבינלאומית, מביא עימו נוכחות אמינה ורצינית, כזו שיכולה לדבר ב'גובה העיניים' לקהל הישראלי עם כריזמה, חן ותחכום", נמסר.

הסלוגן החדש של הקמפיין במסגרת השפה התקשורתית החדשה, יהיה "כאל - קצת יותר חכם", כשהמטרה היא להדגיש את השירותים החדשניים והשדרוגים שיסייעו ללקוחות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הקמפיין החדש יעלה ביום ראשון הקרוב לכרטיס האשראי Back CalFix. איווניר מגלם לקוח המסתובב במתחם קניות, ובמעבר מחנות לחנות מספר ללקוחות שפוגש על הכרטיס המשתלם שמאפשר קבלת החזר כספי על כל קנייה.

ראש חטיבת לקוחות בכאל, אסף שניר אמר: "אנו שמחים ומודים לליאת על שותפות מוצלחת במשך שמונה שנים ועל עשייה פורה בהן קידמה את ערכי החברה. הצטרפותו של מארק הוא חלק ממהלך של שפה חדשה המותאמת לעולם חכם, משתנה ודינמי. המהלך השיווקי של כאל יתמוך בצמיחה וחיזוקה של כאל כחברה הרואה את הלקוח במרכז, כחברה הדואגת ללקוחותיה שייהנו משירות נגיש וברור 'בגובה העיניים' עם הטבות כספיות, הלוואות חכמות, התראות ותובנות על ההוצאות החודשיות שלו, בכל מקום ובכל זמן".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדיף להתחיל בזה שהאתר שלכם לא ייתקע על "loading" כשנכנס
    דגן 06/04/2022 12:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ים אליו.
    סגור
  • 1.
    חבל
    דרור 06/04/2022 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אהבנו אותה מאחלים לה הצלחה בהמשך .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות