
ותודה לליאת הר-לב: מראשון הקרוב קמפיין כאל עם מארק איווניר
אחרי שמונה שנים עם ליאת הר-לב בפרונט, משנה כאל את האסטרטגיה הפרסומית שלה ותעלה בשבוע הבא בקמפיין ראשון בכיכובו של הפרזנטור החדשה שלה מארק איווניר. את המהלך מוביל משרד הפרסום יהושע TBWA. בחברה אומרים כי הבחירה באיווניר היא חלק משינוי אסטרטגיית השפה התקשורתית של כאל, משפה הומוריסטית לשפה המשדרת חדשנות, חוכמה, אכפתיות ושיח פשוט בגובה העיניים. "איווניר, שחקן אינטליגנטי ושנון עם ניסיון רב בזירה המקומית והבינלאומית, מביא עימו נוכחות אמינה ורצינית, כזו שיכולה לדבר ב'גובה העיניים' לקהל הישראלי עם כריזמה, חן ותחכום", נמסר. הסלוגן החדש של הקמפיין במסגרת השפה התקשורתית החדשה, יהיה "כאל - קצת יותר חכם", כשהמטרה היא להדגיש את השירותים החדשניים והשדרוגים שיסייעו ללקוחות. הקמפיין החדש יעלה ביום ראשון הקרוב לכרטיס האשראי Back CalFix. איווניר מגלם לקוח המסתובב במתחם קניות, ובמעבר מחנות לחנות מספר ללקוחות שפוגש על הכרטיס המשתלם שמאפשר קבלת החזר כספי על כל קנייה. ראש חטיבת לקוחות בכאל, אסף שניר אמר: "אנו שמחים ומודים לליאת על שותפות מוצלחת במשך שמונה שנים ועל עשייה פורה בהן קידמה את ערכי החברה. הצטרפותו של מארק הוא חלק ממהלך של שפה חדשה המותאמת לעולם חכם, משתנה ודינמי. המהלך השיווקי של כאל יתמוך בצמיחה וחיזוקה של כאל כחברה הרואה את הלקוח במרכז, כחברה הדואגת ללקוחותיה שייהנו משירות נגיש וברור 'בגובה העיניים' עם הטבות כספיות, הלוואות חכמות, התראות ותובנות על ההוצאות החודשיות שלו, בכל מקום ובכל זמן".
- 2.דגן 06/04/2022 12:23הגב לתגובה זוים אליו.
- 1.דרור 06/04/2022 11:36הגב לתגובה זואהבנו אותה מאחלים לה הצלחה בהמשך .