אשת השיווק של מרץ: מנכ"לית "שוות" על קמפיין שבוע הנערה

מנכ"לית העמותה מעיין ארזי מלינרסקי השיקה את קמפיין "שבוע הנערה הישראלית" במרכזו חשיפה של מודלים נשיים מעוררי השראה כדי לעודד נערות להכיר בערך עצמן ולהגשים שאיפותיהן. החשיפה ברשת הייתה גדולה, והקמפיין זכה לפולואפים בתקשורת

 | 
telegram


מעיין ארזי מלינרסקי (יח"צ)

איגוד השיווק בחר במנכ"לית עמותת "שוות" מעיין ארזי מלינרסקי, לאשת השיווק של חודש מרץ 2022, בזכות פעילות העמותה ב"שבוע הנערה הישראלית". ארזי מלינרסקי (נשואה+2), החלה במסלול קריירה במשרדי פרסום כתקציבית, ובהמשך עשתה תפקידי יעוץ אסטרטגי בעמותות ורשויות מקומיות מתוך רצון לתרום ולפתח את המקום החברתי והקהילתי. לפני התפקיד בעמותת "שוות", הייתה סמנכ"לית שיווק בעמותה חינוכית גדולה שם למדה לנהל ארגון חברתי ולהטמיע חשיבה עסקית ומודלים ניהוליים לצד אתגרים מקצועיים. לבסוף, הגיעה הזדמנות עבורה ב"שוות" והיא הלכה על זה בכל הכוח, ו"זה בעצם השיעור הראשון של "שוות", להכיר בערך של עצמי ולהרגיש ראויה לאתגרים".

קידום נשים וצמצום פערי מגדר הוא נושא שהולך ותופס מקום מרכזי בשיח הציבורי. יחד עם זאת, עיקר העשייה מוקדשת לקידום שוויון מגדרי בדגש על נשים בוגרות - החל מתוכניות העצמה שונות, תמיכה ועזרה בקידום תעסוקה, מיגור אלימות פיזית וכלכלית ואפילו מהלכי חקיקה. לעומת זאת, אין דגש רב לקידום נערות כאשר קיימות עמותות הפועלות בעיקר לחשיפת נערות לתחומי הטכנולוגיה ועשייתן בהחלט חשובה ומשמעותית. עם זאת, נראה כי השיח החינוכי והציבורי מחמיץ את ההיבטים הרגשיים, ואת הקשר הלינארי שבין האופן שבו נערה מתבגרת לבין האישה שהיא הופכת להיות. מחקרים מצביעים על כך שבגיל ההתבגרות בטחון עצמי של נערות צונח ב-30%, הן חוששות מאתגרים חדשים ומכישלון באופן כללי, ודפוסי הימנעות מתחילים להתפתח בגיל זה. בגיל זה נערה נוטה לוותר על לקיחת משימות מאתגרות ובכך מונעת מעצמה מימוש פוטנציאל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עמותת שוות השיקה בדצמבר האחרון את "שבוע הנערה הישראלית" במרכזו חשיפה של נערות ונערים למודלים נשיים מעוררי השראה, במטרה לעודד נערות ישראליות להכיר בערך עצמן ולהגשים את שאיפותיהן. המהלך לווה בקמפיין תקשורתי תחת הסיסמה "תראי אותך!" שרתם נשים בכירות ומובילות במשק ונחנך בטקס השקה בבית הנשיא, במעמד רעיית הנשיא מיכל הרצוג. "שוות" הצליחה לרתום כ-1,500 נשים מתנדבות מכלל ענפי המשק הישראלי, והן קיימו מפגשים עם כ-50 אלף נערות ונערים מכל הארץ ולקחו בעצמן חלק בקמפיין ויראלי ברשת. והתוצאות? יותר מ-3 מיליון חשיפות לקמפיין אונליין, חשיפה אורגנית יוצאת דופן בבולטות ובהיקפים שלה, ו-18 אייטמים שונים בתקשורת במהלך שבוע אחד.
.

. 
מנימוקי ועדת השיווק עולה כי "הודות לפעילותה של מעיין ארזי מלינרסקי, לקמפיין ולשפה התקשורתית החדשה של המותג, 'שוות' מיצבה עצמה כעמותה מובילה בתחומה והתקבלו בעמותה פניות רבות בבקשה להתנדבות, תמיכה בפעילותה מחברות עסקיות כמו גם מספר תרומות משמעותיות. עבור מעין ועמותת 'שוות' זוהי רק יריית הפתיחה. כולנו תקווה כי כל עוד שוויון מגדרי אינו מובן מאליו תמשיך עמותת 'שוות' למנף את המומנטום הטוב שיצרה, להעצים נערות ונשים, לחזק את הבטחון העצמי שלהן ולעודד אותן להאמין בעצמן. 'שבוע הנערה הישראלית' ועמותת 'שוות' ימשיכו למנף את המומנטום שנוצר השנה ותמשיך להעצים נערות, לחזק את הביטחון העצמי שלהן ולעודד אותן להאמין בעצמן".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות