גמר רוקדים עם כוכבים: ברייק זהב לפני ההכרזה ומקבץ פרסומות מיוחד
גמר רוקדים עם כוכבים (צילום באדיבות קשת)
.
קשת ממשיכה לנסות להמציא את עצמה קריאטיבית מחדש, והפעם עם פיצ'ר מיוחד לקראת גמר רוקדים עם כוכבים שישודר הערב. במהלך הגמר תלביש קשת ברייק פרסומות מיוחד שיתכתב עם התוכנית ויזכה לפתיח מיוחד שיוקדש כולו לאווירת התוכנית.
מה זה אומר? שכל הפרסומות בברייק הזה יהיו על טהרת הריקוד. המפרסמים שייקחו בהפסקת הפרסומות הזו חלק הם סופר פארם, יוחננוף, קניוני עופר מליסרון, אלפא קוסמטיקס עם הפרסומת לשאנל, ושריג אלקטריק עם פרסומת לשארק.
.
"חמש ריקודים וחזרנו". המעברון שישודר הערב
בנוסף, לאורך התוכנית ישודרו שלושה ברייקי זהב, כלומר הפסקת פרסומת בודדת אחת וארוכה מהרגיל (45-60 שניות). במהלך התוכנית יהיו ברייק זהב לסוכנות היהודית וברייק זהב לחברת ויזה כאל, אבל הברייק המשמעותי הוא ברייק הזהב לפני ההכרזה על הזוכים. את הברייק הזה רכשה רנואר. בתעשייה מעריכים כי ברייק הזהב לפני ההכרזה עלה כ-200-300 אלף שקל.
העונה האחרונה של רוקדים עם כוכבים, שחזרה לאחר הקפאה של כעשור (אז שודרה במשך שבע עונות ברשת), רשמה ממוצע עונתי של 20.8%, הגבוה ביותר בטלוויזיה בשנתיים האחרונות.
מנהלת המדיה של קשת, איריס קנטל, אומרת כי "הקשר בין הפסקת הפרסומות לתוכן הוא אתגר קראטיבי למפרסמים, כזה המספק ערך מוסף לצופה ולמפרסם. אין ספק כי גמר רוקדים עם כוכבים הוא הבמה הראויה להשקה של מוצר ייחודי שכזה, ואנו נמשיך להציע פתרונות קראייטיביים דומים גם בעתיד, באירועי מדיה מסוג זה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה