עומר אדם וקרן פלס חוברים לפרסומת משותפת לאופטיקנה. צפו
לראשונה שני הפרזנטורים של הרשת משלבים כוחות לטובת קמפיין למותג CATTELYA. בקמפיין שמוערך בעלות של כשלושה מיליון ש', מבצעים השניים שיר משותף אותו הלחינה פלס
.
.
רשת האופטיקה "אופטיקנה" תצא הערב בקמפיין חדש לראשונה עם שני הפרזנטורים שלה - עומר אדם וקרן פלס. הקמפיין למותג משקפי הראייה CATTELYA יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשקעה מוערכת של כשלושה מיליון שקלים, וילווה בשיר משותף של השניים שהמסר המרכזי הוא "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".
השיר אותו הלחינה פלס, "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", מלווה בקליפ שבנוי כמו פיד אינסטגרמי. בשיר אדם שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים, הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. בשיא הפרסומת, מוצגת סיטואציה של קניית משקפי ראייה בדוכן אופנתי ולא בחנות מקצועית עם בדיקת אופטומטריסט, ועל זה פלס ואדם שרים ביחד בהסכמה: "הגעת לגיל שאפשר להפסיק".
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של רשת אופטיקנה, מסר כי "אנו באופטיקנה גאים להשיק את הקמפיין החדש של הרשת, אשר עוסק בליבת המותג שלנו - 'לתת כבוד לעיניים', קמפיין ששם בחזית את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי הראייה. את המסר בחרנו להעביר עם שניים מהאומנים הגדולים והמצליחים בישראל, קרן פלס ועומר אדם. התוצאה היא שיר משותף וקמפיין צבעוני שאומר ש-הגעת לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה הדבר נכון לגבי העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה: משקפי ראייה עושים במקום מקצועי עם צוות אופטומטריסטים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה