הנפילה היקרה של CNN: סוגרת את הסטרימינג אחרי חודש

אחרי שהשקיעה מאות מיליוני ד' וגייסה מאות עובדים, בהם כוכבים מרשתות מתחרות, הודיעה הנהלת CNN החדשה על סגירת CNN+. הסיבה: רק אלפי לקוחות התחברו לשירות
 | 
telegram

אחרי שגייסה עובדים ומגישים מרשתות אחרות ושפכה מאות מיליונים על המיזם, החליטה רשת CNN לסגור את שירות הסטרימינג שלה CNN+, חודש לאחר שהשיקה אותו. ההחלטה התקבלה בעקבות נתוני הצטרפות לקוחות נמוכים במיוחד. 

CNN שצפתה על פי התוכניות העסקיות שלה לשני מיליון לקוחות בתום השנה הראשונה, ול-15 עד 18 מיליון כבר ארבע שנים, סגרה חודש ראשון של שירות עם פחות מ-10,000 משתמשים.
.

.
ב-CNN בנו על הסטרימינג ותקצבו אותו בכמיליארד דולר לארבע השנים הקרובות, כולל קמפיין שיווק משמעותי וגיוס של כ-500 עובדים נוספים. אבל היוזמה, שהייתה בכלל של ההנהלה הקודמת בראשותו של נשיא החברה לשעבר ג'ף צוקר, שראתה כיצד שירותים כאלה מצליחים במיוחד, נכשלה כישלון חרוץ. בנתיים צוקר כבר פרש מתפקידו לפני כחודשיים לאחר שנחשפה מערכת יחסים שקיים עם עובדת בכירה בחברה.

במקביל השלימה דיסקברי את ההשתלטות על החברה-האם של CNN, וורנר מדיה, לקראת מיזוג של החברות לקבוצת טלוויזיה ותוכן עצומה. ואולם, המהלך של CNN להקים שירות סטרימינג לערוץ, נגד את התוכנית של מנכ"ל Warner Bros. Discovery, דיוויד זסלב, שרצה פלטפורמת סטרימינג אחת לכל המותגים של הקבוצה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כעת, עם סגירת CNN+ בסוף אפריל, צפויות התוכניות למצוא את הדרך לשירות הסטרימינג HBO מקס, אחרות ישתלבו בערוץ CNN ונוספות ישודרו באתר האינטרנט של CNN. מגישים בכירים שגויסו לפרויקט, בהם קייסי האנט מ-NBC וכריס וואלס מפוקס ניוז, צפויים להשתלב בערוץ CNN.

מנהל הסטרימינג של קבוצת דיסקברי, ג'יי בי פרת', אמר כי "בשוק סטרימינג מורכב, הצרכנים רוצים שירות פשוט שמספק חוויה טובה יותר וערך רב יותר. עבור החברה, השירות אמור לספק מודל עסקי בר-קיימא שיניע את ההשקעות העתידיות שלנו בעיתונאות מעולה סיפור סיפורים. יש לנו הזדמנויות מרגשות מאוד במרחב הסטרימינג ו-CNN, אחד מהנכסים המובילים בעולם מבחינת מוניטין, ישחק שם תפקיד חשוב".

בישיבה שהתקיימה בסוף השבוע, היה מנכ"ל CNN הנכנס כריס ליכט פחות מנומס ואמר לעובדים כי סגירת CNN+ היא "מצב מחורבן". כמה מחורבן? לצד הפגיעה במוניטין של CNN שיזמה את המהלך הזה - הגדול ביותר שלה מאז הקמת החברה ב-1980, מאות עובדים צפויים לעזוב כעת. 

ואולם לעובדים ישנה תוכנית פרישה בתנאים מועדפים: הם ימשיכו לקבל משכורות והטבות גם בשלושה החודשים אחרי סגירת השירות, כאשר בתקופה זו ייבחנו האפשרויות לקלוט אותם ב-CNN, בזרוע הדיגיטל של CNN או בקבוצת דיסקברי וורנר. עובדים שלא ייקלטו בקבוצה, יקבלו לפחות שישה חודשי פיטורים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות