הקמפיין שינסה לשכנע אתכם לנסות תחליפי בשר במנגל של יום העצמאות
.
מותג תחליפי הבשר ביונד מיט, עולה עם קמפיין שילוט חוצות ראשון, והטיימינג – מעניין. רק לפני יום העצמאות, מציעה החברה "לעשות על האש" עם אלטרנטיבה לבשר בדמות תחליפים שהיא מייצרת.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ברוקנר יער לוי, הוא בפריסה ארצית. בשלב זה אין כוונה לעלות גם בקמפיין טלוויזיוני. הסלוגן של הקמפיין: "עצמאות שמח עם בשר מן הצומח".
ביונד מיט הוא מותג בינלאומי הראשון לתחליפי בשר, ומשווק בארץ באמצעות חברת דיפלומט. על פי נתוני החברה, בארץ נהנה מנתח שוק כספי של 29.5%. מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון 'רושינק' עולה כי 67% מהנשאלים פתוחים להתנסות בתחליפי בשר מהצומח ביום העצמאות הקרוב.
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה