כשדיסני פלוס ו-FREETV נושפות בעורף: המהלך של פרטנר TV

חברת התקשורת משיקה את פרטנר TV FUTURE משיקה אפליקציית תוכן ב-49 ש' בלבד, או ב-99 ש' כולל נטפליקס, ללא ממיר לבעלי טלוויזיות חכמות. הערב תעלה בקמפיין למהלך בכיכובו של סטטיק
 | 
telegram

קבוצת התקשורת פרטנר תשיק הערב בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של לירן רוסו (סטטיק), את המהלך החדש שלה – השקת שירות פרטנר TV FUTURE. המהלך מגיע כשברקע הגעתם של שירותי סטרימינג חדשים – כמו דיסני פלוס, והשקת שירות FREETV של קשת ו-RGE. 

פרטנר תשיק שירות סטרימינג בסיסי במחיר 49 שקלים לבעלי טלוויזיות חכמות, ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים. חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש. 

בנוסף, החברה תספק מענה גם למי שאין לו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.

אפליקציית פרטנר TV FUTURE כוללת ערוצי תוכן מגוונים, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Up Catch עד 14 ימים אחורה ו-linking Deep המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית. השירות מאפשר שימוש בעד חמישה אמצעי צפייה ללקוח. 

האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה TV Android או מדגם Samsung, LG ו-.Hisense

בפרטנר אומרים כי החברה "מציעה מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן 'מקום בארנק' לאפליקציות תוכן נוספות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות