כשדיסני פלוס ו-FREETV נושפות בעורף: המהלך של פרטנר TV
קבוצת התקשורת פרטנר תשיק הערב בקמפיין פרסומי חדש בכיכובו של לירן רוסו (סטטיק), את המהלך החדש שלה – השקת שירות פרטנר TV FUTURE. המהלך מגיע כשברקע הגעתם של שירותי סטרימינג חדשים – כמו דיסני פלוס, והשקת שירות FREETV של קשת ו-RGE.
פרטנר תשיק שירות סטרימינג בסיסי במחיר 49 שקלים לבעלי טלוויזיות חכמות, ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים. חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש.
בנוסף, החברה תספק מענה גם למי שאין לו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות.
במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.
אפליקציית פרטנר TV FUTURE כוללת ערוצי תוכן מגוונים, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Up Catch עד 14 ימים אחורה ו-linking Deep המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית. השירות מאפשר שימוש בעד חמישה אמצעי צפייה ללקוח.
האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה TV Android או מדגם Samsung, LG ו-.Hisense
בפרטנר אומרים כי החברה "מציעה מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן 'מקום בארנק' לאפליקציות תוכן נוספות".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה