פונקציה חדשה בוולט: גייסה מנהל שיווק חדש
חברת Wolt מינתה את יוסי ארדמן ל-Head of Marketing (מנהל שיווק) של החברה בישראל. מדובר בפונקציה שלא הייתה קיימת עד כה בחברה.
בתפקידו האחרון שימש ארדמן כמנהל תחום דיגיטל בביטוח ישיר והוביל את השקת הביטוח הדיגיטלי "9", כולל הטמעת אפליקציות ותהליכי מכירה ושירות דיגיטליים. לארדמן ניסיון בינלאומי של שש שנים בענקית האונליין הבריטית AO.com, בזמן שזו התרחבה לשוק הגרמני וההולנדי. לאחר מכן עבד כמנהל תחום דיגיטל באלקטרה מוצרי צריכה.
בשנה האחרונה הרחיבה וולט את פעילות הקמעונאות הרבה מעבר למשלוחים ממסעדות. כיום כבר ניתן לראות מאות חנויות בתחומים שונים עמם עובדת החברה, כמו סופרמרקטים ומצרכי מזון, פארם וביוטי, מעדניות, אלכוהול, פרחים, מאפיות, מזון וציוד לבעלי חיים, צעצועים, מתנות, כלי בית, ספרים ועוד. בחודש האחרון נוסף שחקן משמעותי לקטגוריית מוצרי המכולת בוולט - רשת ויקטורי, ובחברה אומרים כי צפויים להיכנס שחקנים משמעותיים נוספים.
וולט החלה את פעילותה בתל אביב בנובמבר 2018, וכעת פועלת בכ-35 ערים ויישובים ברחבי המדינה. כ-3,500 עסקים שותפים היום בפלטפורמת וולט בהם מאות עסקי ריטייל בתחומי הפארם, סופר, מעדניות, מאפיות, פרחים, צעצועים, ספרים ועוד.
"יוסי מביא איתו ניסיון שיווקי עשיר ואנחנו בטוחים שהוא ידע לתרום להמשך ההצלחה של ולט בישראל", אמרה מנכ"לית וולט ישראל ליאור אשכול.
ארדמן מסר "אני נרגש להצטרף לנבחרת המעולה בוולט. הצבע הכחול כבר מוכר בהרבה בתים בישראל, אבל זו רק ההתחלה. אתרום מניסיוני כדי שהפלטפורמה תמשיך לגדול ולחולל מהפכה בשוק ה-Q-commerce בישראל ובסופו של דבר לשלח כל מוצר אפשרי, לכל מקום אפשרי".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אפל תיצור רשת חברתית לצי עובדי תוכן ומרקטינג מעוליםמנכ"ל אפל 11/05/2022 06:59הגב לתגובה זו0 0במחיר גבוה מאוד של 50,000$ בשנה לכלל התעשיות שנקראת Split+.סגור