קבוצת הדיה תשקיע מעל מיליון ד' בסטארט אפ SCREENS

הקבוצה שמחזיקה בין היתר בחברת פרסום חוצות, רכשה נתח מהסטארט אפ שמפתח טכנולוגיות לעולם הקמעונאות. השותפות תקדם אסטרטגיה משותפת והפתרונות שיפותחו יתמקדו בהרחבת פעילות החברות בארץ ובאירופה
 | 
telegram
(1)


דרור וגר, גדי דומב ועופר גל (צילומים: Hanan Diamit ואופיר הראל)
.
טכנולוגיה כחול לבן בענף הפרסום בישראל: קבוצת הדיה תשקיע כמיליון דולר בחברת SCREENS, על מנת שתפתח מוצרים מתקדמים לענף הקמעונאות בישראל ובעולם. בהדיה מסרבים לחשוף כמה אחוזים מ-SCREENS היא תחזיק לאחר ההשקעה.

הדיה הוקמה ב-1988 ומעסיקה יותר מ-150 עובדים בתחום הפיתוח, העיצוב, השיווק והלוגיסטיקה. היא מייצגת בישראל את החברה השוודית Pricer שמפתחת את תגי המחיר האלקטרוניים. בקבוצת הדיה נמצאת גם הדיה שילוט חוצות המחזיקה בזיכיון הפרסום ברכבת ישראל ומגוון שילוטי פורמט רחב בתל אביב, חיפה ובערים נוספות, גלאור העוסקת בתאורה סולארית ייחודית כולל מערכות ניקוי עצמי וחברת אוטופארק העוסקת בחניונים אוטומטיים חכמים, הידראוליים ומכניים.

SCREENS מתמחה במתן פתרונות שילוט דיגיטלי חכם ומדיד לקמעונאים ומותגים בינלאומיים בישראל ובעולם. החל מיעוץ, פיתוח תוכנה וחומרה, תוכן מבוסס נתונים, מערכות מדידת צפיות וניתוח פעילות צרכנים והכל בתוך פלטפורמה טכנולוגית ייחודית למדידה ובקרה. החברה שהוקמה ב-2017 ובמעסיקה כ-30 עובדים, מפעילה מעל 5,000 נקודות שידור בישראל ובאירופה. בין לקוחותיה אפשר למנות את קוקה קולה, איקאה, לוריאל, פלאפון, סלקום ועוד.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כעת אומרים בהדיה כי מטרה ההשקעה ושיתוף הפעולה בין החברות היא קידום ופיתוח טכנולוגיות IoT מתקדמות, כלי מדידה ומערכות טכנולוגיות שיאספו וינתחו עבור הקמעונאים את אפקטיביות הפעולות ברצפת המכירה והצגת פעולות לשיפור ומקסום התוכן המוצג. בין היתר, בחברת התוכנה נוביסיין בה מייסדי SCREENS שותפים, המובילה בעולם את תחום השילוט הדיגיטלי החכם ומאפשרת ניהול תוכן דינמי ואוטומטי מבוסס נתונים בענן לחברות בינלאומיות. קידום ופיתוח הטכנולוגיות המתקדמות יסייעו בתחום הקמעונאות לפעילות המקומית והבינלאומית של החברה.

עוד מציינים כי מוקד מרכזי נוסף יהיה השקת "המדף החכם" המיועד לעולמות קמעונאות המזון, הפארם והאופנה, ויאפשר חוויית לקוח מותאמת אישית לצד הצגת תמונת מצב עבור הקמעונאים לפעילות המתרחשת על ידי הצרכנים.

החברות יפתחו ממשקי ניהול תוכן אוטומטיים לניהול מאות אלפי מסכים וחיישנים ייחודיים להתאמת התוכן לצרכן בזמן אמת בסניף כדי להפוך את המדפים לדיגיטליים ומגיבים בזמן אמת לצרכן שלפניהם.

מייסד והבעלים של קבוצת הדיה עופר גל, מסביר כי "השילוט החדשני שבו אנו משקיעים עתה מאפשר לקמעונאי, באופן מדויק, לנהל פלנוגרמות, מחירים, מבצעים ולתת לקונים מידע בזמן אמיתי תוך שקיפות מלאה של המדף והמוצרים המוצגים בו. כל חנות יכולה להשתנות בלחיצת כפתור, ההחלטה להשקיע ב- SCREENSהגיעה לאחר בדיקת המוצר ואפשרות ההתפתחות שלו לצרכים העכשוויים והעתידיים של ענף הקמעונאות. זהו מהלך שבעבר היה בגדר חלום".

גדי דומב, סמנכ"ל טכנולוגיות ודרור וגר, מנכ״ל SCREENS מסרו: "עולם הקמעונאות צועד לעבר חנויות דיגיטליות המאפשרות גם גמישות תפעולית, מחירים דינמיים תוך שילוב חוויה פרסונלית ומדידה בדיוק כמו בפלטפורמות אינטרנטיות. הייחודיות של SCREENS היא שילוב של הבנה קמעונאית ופיתוח הטכנולוגיה המתאימה תוך שמירה על כדאיות כלכלית בהיקפים רחבים".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פח (ל"ת)
    אינשם 17/05/2022 09:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות