התשובה של HOT לטרפת הסטרימינג: הרחבת מותג NEXT TV

עם שוק תקשורת לוהט, HOT מנסה לתת מענה למיזמי הסטרימינג החדשים והעסקות שנרקמו בעקבות כך, ומציע חבילה שתכלול גם אינטרנט ב-99 ש'. הערב תעלה בקמפיין שיגבה את המהלך
 | 
telegram
(2)


שלום מיכאלשווילי כ"מאמנת זינה" בקמפיין ל-NEXT TV
.
חברת HOT מרחיבה את מותג NEXT TV ובנוסף לשירותי הטלוויזיה האינטרנטי, הוא יכלול גם אינטרנט וסלולר. המהלך מגיעה בתקופה לוהטת בשוק התקשורת המקומית, עם כניסת שירותי סטרימינג חדשים לישראל דוגמת דיסני פלוס, השקת מותג הסטרימינג FREETV של קשת ו-RGE, השקת מותג הסטרימינג המוזל של פרטנר, ושיתופי הפעולה בין FREETV לפרטנר במסגרתו ישווק ללקוחות חבילה שתכלול שירותי טלוויזיה וסיבים אופטיים.
 
במסגרת המהלך, עדכנה HOT את ממשק המשתמש של פלטפורמת הטלוויזיה וביצעה דיגיטציה מלאה של השירות, כך ש-NEXT TV יהיה לדברי HOT, "מותג התקשורת הדיגיטלי הראשון בישראל שמספק ללקוחותיו חוויית שירות דיגיטלית מלאה משלב ההצטרפות, דרך התאמה אישית של חבילת התקשורת באופן דיגיטלי מלא, ועד לניתוק השירות בדיגיטל במידת הצורך, כל זאת בתמיכה שוטפת מסביב לשעון".

שירות NEXT TV הושק לפני כחמש שנים, במטרה לספק שירות טלוויזיה מוזל, בין היתר לקהל לקוחות צעיר, וזאת בתקופה בה הושקו שירותים מוזלים דוגמת סלקום TV ופרנטר TV, שהתמודדו מול השירותים הוותיקים והיקרים HOT ו-yes.
 
ב-HOT אומרים כי המהלך הנוכחי הוא "חלק מהאסטרטגיה של HOT להוביל בכל קטגוריה צרכנית, ולאפשר לכל לקוח לבחור את חוויית התוכן והתקשורת המתאימים לו לפי צרכיו. חבילות התקשורת יהיו מבוססות על אינטרנט סיבים באזורי הפריסה או אינטרנט בתשתית הכבלים, שירות סלולר, ערוצי טלוויזיה וספריית VOD עשירה הכוללת תוכן ישראלי מקורי ותוכן בינלאומי". 
 
המהלך הנוכחי יכלול שירות דיגיטלי מלא וזמין 24/7; אפשרות להרכיב חבילה מותאמת אישית (חבילת הטלוויזיה עם אינטרנט סיבים במהירות עד 300 מגה/ תשתית כבלים עד 200 מגה ב-99  לחודש למשך שנה; חבילת הטלוויזיה ב-59 שקל לחודש לשנה); ממשק משתמש מתקדם; ועוד.
 
המהלך יגובה בקמפיין פרסומי שיעלה הערב בטלוויזיה, בכיכובו של השחקן שלום מיכאלשווילי, שחוזר לגלם את דמותה של המאמנת זינה. על הקמפיין חתום משרד הפרסום גיתם BBDO.
.
 
.
לדברי מנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות גולדשטיין, "חמש שנים מהשקת NEXT TV אנו מרחיבים אותו למותג תקשורת דיגיטלי כולל שיציע שירותי אינטרנט טלוויזיה וסלולר. HOT מובילה את הטלוויזיה הטובה בישראל, וכעת עם הרחבתו של NEXT TV, נוביל גם את קטגוריית הסטרימינג המקומי. NEXT TV יהיה מותג התקשורת הראשון בישראל שיאפשר חוויה דיגיטלית מלאה ויציע את התוכן האיכותי והרחב ביותר יחד עם אינטרנט מהיר בהתאמה אישית לצד חבילת סלולר אטרקטיבית".
 
נוה ראובני, מנהל הפעילות של NEXT TV, אומר כי "לאחר מחקרי שוק מקיפים שערכנו בשנה האחרונה אנו מרחיבים היום את NEXT TV ונותנים מענה לשני הצרכים המרכזיים שזיהינו בקרב הלקוחות - תוכן עשיר בדגש על הפקות מקור ומוצר דיגיטלי מלא. NEXT TV הוא המוצר הדיגיטלי המוביל בקטגוריה שלו שמציע גם תוכן מגוון מאוד גם תשתית סיבים בפריסה ארצית רחבה וגם סלולר".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הייתי מנוי 24 שעות בNEXT איכות צפייה 720P חבל. (ל"ת)
    מוטי 17/05/2022 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    @ כשלון ידוע מראש - חסר ספורט ! @
    אחד מהעם 17/05/2022 10:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם אין חבילת ערוצי ספורט - חבל על הזמן והכסף...את מי מעניין TV ? ספורט ספורט ספורט במחיר שפוי !
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות