תקציב המדיה של סופר פארם בהיקף 80 מיליון ש' עובר למקאן

אחרי 30 שנה בבאומן בר ריבנאי, עובר התקציב למשרד הפרסום הגדול בשוק הישראלי. במקביל יוקם בסופר-פארם יחידת קריאייטיב ואסטרטגיה, כמעיין משרד בתוך החברה, בניהולם של נדב פרסמן ורם ברוך
 | 
telegram


סופר פארם (צילום: חן גלילי)
.
סופר פארם הודיע היום כי מקאן תל אביב זכתה בתקציב המדיה שלה. על פי הערכות בשוק, התקציב יעמוד על כ-80 מיליון שקלים. ההכרזה הזו הגיעה בתום מכרז שנערך ובו התמודדו יוניברסל מקאן, יוניון ומדיה קום מקובצת אדלר חומסקי. ב-30 שנה האחרונות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי טיפל בתקציב רשת בתי המרקחת והפרפומריה הגדולה בישראל.

תקציב הפרסום של הרשת ינוהל למעשה בשתי יחידות מקצועיות נפרדות. הראשונה היא רכש המדיה באונליים ובאופליין, יחד עם ליווי אסטרטגי, שתנוהל כאמור על ידי מקאן. השנייה היא יחידת קריאייטיב ואסטרטגיה חדשה שתוקם ותנוהל כמשרד עצמאי בתוך הרשת, על ידי רם ברוך ונדב פרסמן, שהיה בעבר מנכ"ל משרד מקאן תל אביב, ועוד לפני כן היה המשנה למנכ"ל באומן בר ריבנאי, שבו גם היה אחראי על תקציב סופר פארם..

סופר-פארם מונה למעלה מ-270 סניפים. מאז שהוקמה בסוף שנות ה-70, היא פועלת ברישיון בית מרקחת, ומפעילה גם מחלקות קוסמטיקה, אופטיקה וטואלטיקה, וכמו כן את המותג הפרטי Life. בנוסף, היא מפעילה גם אתר למכירה באונליין שמשלב לצד מוצרים של הרשת גם מוצרים של מוכרים בשלל תחומים, בנוסף למגוון המוצרים הקיימים כיום בסניפים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לפני כשנה הרחיבה סופר-פארם את פעילותה, והקימה את רשת הדיילי'ס (DAILY'S) המציעה אוכל טרי בשיטת GRAB & GO, ואת רשת מרפאות BEAUTY CLINIC המתמחה באסתטיקה רפואית.

לאחרונה הובילה הרשת שני קמפיינים משמעותיים. הראשון בכיכובה של השחקנית דניאל גל שעסק באתר סופר-פארם אונליין, ובמסגרתו השיקו שלל קטגוריות חדשות החל ממכשירי כושר, מכשירי חשמל, ריהוט, ציוד לבעלי חיים, ואפילו קיאקים שנמכרים באתר. הקמפיין השני וההומריסטי עסק במותג הפרטי Life, בכיכובם של משפיעני רשת ויוצרי תוכן, בהם עדן דניאל גבאי ומיה דגן, ובליווי הקריינות והייעוץ המוזיקלי של דלית רצ'סטר.

סמנכ”ל השיווק של סופר-פארם, עופר לוי, מסר: "אחרי שלושה עשורים של שותפות מוצלחת עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אנו יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ושיתוף הפעולה הפורה ויוצא הדופן לאורך השנים, ונערכים לאתגר הבא. בחרנו מודל ייחודי שמותאם לצרכים המשתנים, ואנחנו מאמינים שיאפשר לנו להמשיך להוביל בכל עולמות המיתוג והשיווק".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות