צפו: הקמפיין החדש של פרטנר להתמודדות ברגעי מצוקה
קבוצת התקשורת
פרטנר
-1.65%
פרטנר
1,908
-1.65%
בסיס:1,940
פתיחה:1,785
גבוה:1,915
נמוך:1,785
תמורה:5,217,114
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
משתפת פעולה עם חברת התוכן "שרוטונים", בהפקת סרטון אנימציה עבור אפליקציית MyGuard המאפשרת לקבל תחושת ביטחון בעת רגעי חשש או מצוקה, באמצעות ליווי טלפוני אנושי 24/7.
בלחיצת כפתור, האפליקציה של פרטנר יוצרת קשר בתוך דקה עם מוקד שירות ייעודי הרואה על המפה את מיקום הפונה המדויק. נציגי המוקד שהוכשרו מקצועית על ידי עמותת ער"ן (עזרה ראשונית נפשית), מלווים את הפונה בהתאם לסיטואציה בה הוא נמצא, ועד להרגשת ביטחון. השירות עולה 6.90 שקלים לחודש.
.
..
האפליקציה מוכרת על ידי משטרת ישראל ובמידת הצורך, יחבר הנציג את הפונה לכוחות החירום. במידה והמשתמשים לא מעוניינים להתקשר, הם יכולים לשלוח את המיקום הנוכחי לשלושה אנשי קשר שהוגדרו מראש.
סרטון האנימציה מדמה באופן הומוריסטי את אחת הסיטואציות השכיחות יותר, בה נערה צעירה הולכת לבדה באזור חשוך ומחפשת למי להתקשר על מנת שילווה אותה בשעת לילה מאוחרת. השירות עצמו פונה לכלל האוכלוסייה, מהורים לילדים ועד לילדים להורים מבוגרים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה