צפו: הקמפיין החדש של פרטנר להתמודדות ברגעי מצוקה

פרטנר ו"שרוטונים" יוצאים בקמפיין דיגיטלי לאפליקציית MyGuard, שמחברת בין הפונה לבין מוקד אנושי 24/7, שמלווים את אותו פונה להתאם לסיטואציה בה הוא נמצא, ובמידת הצורך מערבים גם את שירותי הביטחון
 | 
telegram

קבוצת התקשורת פרטנר -1.65% פרטנר 1,908 -1.65% פרטנר בסיס:1,940 פתיחה:1,785 גבוה:1,915 נמוך:1,785 תמורה:5,217,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משתפת פעולה עם חברת התוכן "שרוטונים", בהפקת סרטון אנימציה עבור אפליקציית MyGuard המאפשרת לקבל תחושת ביטחון בעת רגעי חשש או מצוקה, באמצעות ליווי טלפוני אנושי 24/7.
 
בלחיצת כפתור, האפליקציה של פרטנר יוצרת קשר בתוך דקה עם מוקד שירות ייעודי הרואה על המפה את מיקום הפונה המדויק. נציגי המוקד שהוכשרו מקצועית על ידי עמותת ער"ן (עזרה ראשונית נפשית), מלווים את הפונה בהתאם לסיטואציה בה הוא נמצא, ועד להרגשת ביטחון. השירות עולה 6.90 שקלים לחודש.
.
..
האפליקציה מוכרת על ידי משטרת ישראל ובמידת הצורך, יחבר הנציג את הפונה לכוחות החירום. במידה והמשתמשים לא מעוניינים להתקשר, הם יכולים לשלוח את המיקום הנוכחי לשלושה אנשי קשר שהוגדרו מראש.
 
סרטון האנימציה מדמה באופן הומוריסטי את אחת הסיטואציות השכיחות יותר, בה נערה צעירה הולכת לבדה באזור חשוך ומחפשת למי להתקשר על מנת שילווה אותה בשעת לילה מאוחרת. השירות עצמו פונה לכלל האוכלוסייה, מהורים לילדים ועד לילדים להורים מבוגרים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות