"שוק הסטרימינג הבינלאומי נמצא ברוויה מסוימת"
"ההשקה (של דיסני פלוס, א"כ) מגיעה בתקופה שהיא קצת פחות אידיאלית להשקה של שירותי סטרימינג. אנחנו רואים גלובלית מה קורה, ראינו את הדוחות האחרונים של
NETFLIX
-1.59%
NETFLIX
823.96
-1.59%
סגירה:0
פתיחה:832.04
גבוה:832.04
נמוך:816.49
מחזור:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
לראשונה הראו ירידה במספר המנויים, ראינו את המהלך של וורנר-דיסקברי של סגירת שירות CNN פלוס אחרי פחות מחודש באוויר, כי שוק הסטרימינג הגיע לרוויה מסוימת גלובלית, וזה גם משפיע על השוק הישראלי", אומר אורן רוזמן, שותף ומנהל תחום התקשורת והמדיה בפירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte. לדבריו, "אנחנו בעיצומה של היציאה מהקורונה, זה אומר שאנשים בזמן הקורונה היו סגורים בבתים, צרכו הרבה מדיה דיגיטלית, היום קצת עושים רציונליזציה לכמה חשבונות הם משלמים, ומקטינים טיפה את היקף הצריכה שלהם. ועדיין הכניסה של
WALT DISNEY
+5.44%
WALT DISNEY
115.06
+5.44%
סגירה:0
פתיחה:110.8
גבוה:115.19
נמוך:110.43
מחזור:--
לעמוד ציטוט
חדשות
גרפים
פרופיל חברה
המלצות
כתבות נוספות בנושא:
פלוס היא בשורה משמעותית לשוק המקומי, והיא צפויה ליצר אימפקט על השוק".
רוזמן אומר כי "בהיבט של החדירה של שירותי סטרימינג, השוק הישראלי מפגר אחרי השווקים הגלובליים, בוודאי אחרי השוק האמריקאי. אנחנו מדברים על כך שבשוק האמריקאי יש לנו למעלה מ-300 שירותי סטרימינג פעילים, האמריקאי הממוצע מנוי לשמונה שירותי סטרימינג, ושכל חברות הגדולות מציעות שירותים ישירות לצרכן, וזה הופך להיות אלטרנטיבה מאד מקובלת בצורה שבה הצרכן צורך את שירותי תוכן הווידאו שלו".
"עד היום בישראל היה לנו שירות אחד משמעותי מאד שהצליח פה הצלחה פנומנאלית - נטפליקס, הצליח כבר לפני הקורונה, אבל הקורונה נתנה לו בוסט מטורף. בכל סקר עולה ששיעור החדירה של נטפליקס בישראל ושיעור הצפייה בנטפליקס הוא גבוה מאד. הכותרים הישראלים גם מככבים בנטפליקס בכל מיני תצורות. אז נטפליקס הצליח פה".
"אחת מנקודות המפתח לאן השוק הזה יתקדם קדימה - זה מי יעשה לנו את האגרגציה של התוכן. בעולם הישן, שחקן כמו HOT ו-yes היה קונה את התוכן מ-HBO, CBS, מפרמאונט, מכל הסטודיוס הגלובליים, היה עושה גם הפקות מקומיות, והיית מקבל בחשבונית אחת את כל התוכן שאתה צריך, גם את הערוצים המקומיים".
-וגם את הערוצים שאתה לא צריך
"נכון, היית מקבל מאות ערוצים, משלם 200 שקלים בחודש, מקבל הכל. בעולם של היום, שחקני התוכן הגלובליים מוציאים את התוכן שלהם מהפלטפורמות הרב-ערוציות. היום אתה לא יכול לראות תוכן של נטפליקס ב-HOT או ב-yes, ואתה יכול לראות את התוכן של אותם שחקנים רק בפלטפורמה שלהם, מה שאומר שצופה שרוצה לצפות היום בתוכן מסוים, נדרש בדרך כלל להתחבר למספר רב של שירותים.
-הנה דיסני שכבר חלק מהתכנים שלה מחברות הישראליות, עושה את זה בכל טריטוריה שהיא נכנסת אליה כדי לשמור בלעדיות לשירות שלה
"בארה"ב היא עשתה את זה בצורה האגרסיבית ביותר, ולכן אם אתה רוצה לצפות בסדרת דגל של דיסני פלוס, כמו 'המנדלוריאן', אתה חייב להתחבר לדיסני, אין לך אפשרות אחרת". צפו בראיוןTV
.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה