פרטנר עם שירות תמיכה ייחודי ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה

השירות בארבע שפות, מוצע לאורך כל שעות היממה, כחלק משיתוף פעולה עם הסטארט-אפ Sign Now. במסגרתו מגשרים מתורגמנים בווידאו בין הלקוח לבין שירות הלקוחות
 | 
telegram

קבוצת פרטנר -1.65% פרטנר 1,908 -1.65% פרטנר בסיס:1,940 פתיחה:1,785 גבוה:1,915 נמוך:1,785 תמורה:5,217,114 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: תציע שירות ותמיכה ללקוחותיה החירשים וכבדי השמיעה 24 שעות ביממה, ללא תשלום נוסף. פרטנר חברה לסטארט-אפ Sign Now שהקים ומנהל תומר לוי, ומציעה מזה מספר חודשים את השירות מספר שעות ביממה. לאור הביקוש הגובר לשירות בקרב קהילת החירשים וכבדי השמיעה, פרטנר תרחיב את שעות הפעילות של השירות בכלל קווי המוצר של החברה - טלוויזיה, אינטרנט וסלולר.

פרטנר היא קבוצת התקשורת הראשונה בישראל שהשיקה שירות מונגש ללקוחות חירשים וכבדי שמיעה, כאשר בחברה אומרים כי המהלך הוא "חלק מתפיסה ארגונית לקידום שיווין הזדמנויות בחברה. מתחילת שיתוף הפעולה נהנו מהשירות הייחודי מאות לקוחות".

השירות ניתן ללא תשלום באמצעות אפליקציה חדשנית המגשרת בין קהילת החירשים לנותני שירות באמצעות מתורגמן בשיחת וידאו בזמן אמת. המתורגמן הוא שפונה בשיחה טלפונית אל מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה בפרטנר, שיודעים לזהות את השיחה הנכנסת ממוקד Sign Now ולספק מענה מהיר. השירות ניתן בשפות העברית, הערבית, האנגלית והרוסית - לצד תמלול בזמן אמת של השיחה. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

על-פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בישראל כ-700 אלף חירשים וכבדי שמיעה, ועל פי הערכה, כ-20 אלף מתוכם דוברי שפת הסימנים.

גלית שקאלו אופנברג, סמנכ"ל שירות פרטנר מסרה: "אנו פועלים ללא הרף בכדי למצוא את הפתרונות החדשניים והיצירתיים ביותר כדי להעניק לכל לקוחותינו באשר הם, שירות שוויוני, הוגן וזמין. נמשיך ונעשה הכל כדי להוביל את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו". 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות