אחרי שעברה לבעלותה של רונית רפאל: סטודיו C חוזרת לפרסם

לקראת השקת הסניף החדש של הרשת הכושר והספורט שעברה לבעלותה של רונית רפאל, היא תשקיע כארבעה מיליון שקלים בקמפיין באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ
 | 
telegram

רשת סטודיו C חוזרת לפרסם, לראשונה מאז עברה לבעלותה של רונית רפאל, שרכשה אותה בקיץ הקודם בכמיליון שקלים. כזכור, הרשת הגישה באותה העת בקשה לפירוק לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה בתקופת הקורונה. רפאל שיפרה את הצעתה במהלך הליך ההתמחרות, לאחר שהציעה גם להעסיק כ-60 עובדים מתוך 250 העובדים שהיו. 

כעת רפאל משיקה את פעילות רשת הכושר והספורט במתכונת חדשה שכוללת שילוב שיעורי סטודיו C  לחיטוב וחיזוק, יחד עם טיפולי יופי, תזונה ו-wellness, והכל תחת קורת גג אחת בקונספט החדש של רשת סטודיו C.

הקמפיין הראשון לקראת ההשקה יעלה השבוע  בשלטי חוצות, פרינט ודיגיטל באמצעות משרד הפרסום זרמון גרופ, ובהשקעה של כארבעה מיליון שקלים. הסלוגן של הקמפיין יהיה "יופי של תוצאות" והוא יחשוף את מיקומו של הסניף הראשון החדש שייפתח במרכז צמרות בהרצליה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רונית רפאל מסרה כי "סטודיו C החדש יעניק ללקוחות חוויה חדשה ועדכנית. סניפי הרשת החדשים יפעלו בסינרגיה מושלמת לפעילות 13 מרכזי 'רונית רפאל - מדע היופי' שפועלים בישראל כבר 30 שנים והפכו לסיפור הצלחה ישראלי ובינלאומי".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות