צפו: הקמפיין החדש של מזרחי עם דביר והמשקיע דובי פרנסיס

לידי "ביז מדיה" הגיעה הפרסומת החדש שתעלה הערב בטלוויזיה. לצד הפרזנטור דביר בנדק, יככב גם פרנסיס, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון סיכון Group 11 שמשתתף ב"כרישים" בקשת

 | 
telegram


דביר בנדק ודובי פרנסס (צילום מסך)
.
בנק מזרחי טפחות +1.62% מזרחי טפחות 16,290 +1.62% מזרחי טפחות בסיס:16,030 פתיחה:16,030 גבוה:16,290 נמוך:15,970 תמורה:28,413,735 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: יעלה הערב בקמפיין חדש בכיכובו של הפזנטור הקבוע דביר בנדק, אבל לצידו - דמות מעניינת. מדובר במשקיע ההון סיכון דובי פרנסס, מייסד ומנכ"ל של קרן ההון סיכון Group 11 המוכר גם מתוכנית הפריים-טיים של קשת "הכרישים".

הסרטון של הקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שהגיע לידי "ביז מדיה", עולה לאוויר כשהריבית בישראל עולה והשווקים בעולם נמצאים בתקופה סוערת, על רקע האינפלציה. בבנק רוצים לקדם מוצר המתאים לתקופה ומאפשר ללקוחות אפיק השקעה בטוח לכספם, כך על פי הבריף של הפרסומת. מדובר בפיקדון ליצ'י לטווח בינוני עד ארבע שנים, ששומר לדברי הודעת הבנק על ערך הכסף וגם מאפשר ליהנות מריבית מדורגת שעולה לאורך התקופה וגם כולל תחנות יציאה ידועות מראש.

הרעיון הקריאיטיבי מציג את דביר שמציע לדובי את הפיקדון ב"פיץ'" מעלית של 15 שניות, כאשר סוזי מחזקת את יתרונות פיקדון ליצ'י ואת הפן של המקצוענים במזרחי-טפחות. פרנסס, שידוע כמשקיע שאוהב ריסק, מבין את חשיבות ההשקעה באפיקים בטוחים בימים אלה, ומשתכנע להשקיע בליצ'י.

תרי ישכיל, סמנכ"לית שיווק בנק מזרחי טפחות, אומרת כי "הבחירה בדובי היא יצירתית וחדשנית ונועדה לפנות לקהל מגוון, לקוחות כל הבנקים שמחפשים פיתרון חכם ובטוח לכסף שלהם. בתקופה שבה הריבית עולה והבורסה בתנודות, השילוב של דובי פרנסיס וסוזי טובי כאסמכתא להשקעה חכמה הינה טבעית ומתבקשת".
/

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות