צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
פנגו יוצאת השבוע בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית שני כהן, לקראת השקת ה"סופר-אפליקציה" – שתרחיב את מנעד השירותים שהחברה מעניקה. על הקמפיין שיעלה בפריסה ארצית בטלוויזיה ובדיגיטל, חתום משרד הפרסום אברהם, וכהן השתתפה בכתיבת הקמפיין יחד בשיתוף הכותבים של ארץ נהדרת, לדמותה - זמרת הפופ לי-פן גולד.
בפרסומת החדשה מחליטה כהן לבחון את הסופר אפליקציה החדשה של פנגו ולהציב לה מספר אתגרים קומיים במיוחד בעולמות התחבורה - בחניונים, בתחבורה ציבורית ובתחנת דלק.
ה"סופר אפליקציה" של פנגו מרחיבה כאמור את מנעד השירותים שהחברה מעניקה, לכל עולמות התחבורה - חניה בכחול לבן ובחניונים, תשלום בכלל אמצעי התחבורה הציבורית (אוטובוסים ורכבות), קורקינטים שיתופיים, תשלום על תדלוק בתחנות וחנויות נוחות, כבישי אגרה ועוד. כלל שירותי התחבורה יופיעו על מפה אינטראקטיבית שתציע אפשרות חיפוש ספציפי לכל שירות בהתאם לצורך ולמיקום של הלקוח.
ליטל פרנקל, סמנכ"לית השיווק של פנגו, מסרה: "הקמפיין החדש שלנו מגיע עם השקה מרגשת במיוחד ובה אנחנו חושפים את הנראות החדשה לפנגו. בהמשך לאסטרטגיה שלנו ובה הערך המוביל הוא הקלה, אנחנו גאים להמשיך ולהקל על הדרך של מעל שלושה מיליון משתמשים, נהגים ונוסעים במגוון פתרונות תחבורה חכמה. עולם התחבורה משתנה ומתפתח ואנחנו שמחים להמשיך להוביל כסופר אפליקציה המאפשרת לשלב בין מגוון אמצעי תחבורה ולהציע פיתוחים טכנולוגיים והטבות במגוון שירותים שחוסכים לכולנו זמן וכסף. שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה יחד עם שני כהן המדהימה, שגם הפעם לוקחת חלק בלתי נפרד מיצירת הקמפיין ואיתה הדרך קלה ומצחיקה יותר".
/
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה