אופיר רבינוביץ' יהיה סמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13

רבינוביץ' יחליף בתפקיד את עמי גלאם שעזב לאחרונה, ויהיה כפוף למשנה למנכ"ל החדש מאיר קוטלר. האם המינוי הזה יצליח לשפר את נתוני הרייטינג המדשדשים של רשת?
 | 
telegram

אופיר רבינוביץ' ימונה לסמנכ"ל התוכניות וההפקה של רשת 13 וחבר הנהלת החברה, ויוביל את יצירת התוכן של הערוץ בישראל ובעולם. בתפקיד זה יהיה כפוף רבינוביץ' למאיר קוטלר, משנה בכיר למנכ"ל וראש זרוע התוכן של החברה, שמונה לאחרונה לתפקיד.

רבינוביץ' צפוי לסיים את תפקידו כמפיק ראשי ב-yes בשבועות הקרובים ולהיכנס לתפקיד החדש במהלך ספטמבר. הוא יחליף את עמי גלאם שעזב לאחרונה את רשת.

רשת עוברת לאחרונה שינויים פרסונליים רבים, כשבראש ובראשונה עזב את החברה המנכ"ל אבי בן טל, ובמקומו מונה זמנית (ומה שנראה גם קבוע) יורם אלטמן. החברה הצליחה להתייצב מבחינה פיננסית והערכה היא שאת 2021 סיימה ברווח של כמה עשרות מיליוני שקלים. אולם הבעיה של רשת נעוצה בראש ובראשונה ברייטינג של הזרוע החזקה שלה - הטלוויזיה. החברה סופגת הפסדים בערבים רבים מול קשת, ולעיתים רושמת נתונים מביכים לרצועת החדשות, הפריים-טיים והפרה-פריים. ואולם, המותג הגדול ביותר שלה - האח הגדול, שבעונה הקודמת נכשל בגרסת ה-VIP שלו, מצליח מאז שעלה העונה לפני מספר שבועות, לנצח ברוב הערבים בהם הוא משודר, את קשת. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רבינוביץ׳ החל את דרכו בעולם הטלוויזיה ב-1990 במגוון תפקידי תוכן והפקה. בתפקידו האחרון שימש בשמונה השנים האחרונות כמפיק הראשי ומנהל הפקות המקור ב-yes, שם היה שותף בין היתר לפאודה, שטיסל, בלאדי מורי, ריקוד האש, מלכת היופי של ירושלים, פלמח והבוזגלוז. 

קודם לכן שימש כמפיק הראשי ב-HOT והיה שותף ליצירת כל תוכניות הדגל של הערוץ, בהן מחוברים, אופוריה, זגורי אימפריה, עספור והבורר. 

בימים אלה עובדים ברשת 13 על העמקת קטלוג התוכן בכל הז'אנרים, לרבות צילום מספר סדרות מתוסרטות, לצד המשך שידור המותגים המובילים של הערוץ, בהם אבודים, האח הגדול, הישרדות, משחקי השף והמקור, תוך שיתוף פעולה והידוק הקשר עם שותפיה - קבוצת דיסקברי ו-וורנר מדיה המחזיקות במותגים HBO, HBO Max, CNN וקבוצת Access Media ו-Entertainment.

קוטלר מסר: "הצטרפותו של אופיר להנהלת החברה כסמנכ"ל התוכניות וההפקה היא כוח משמעותי עבורנו. אני סבור כי הידע והניסיון של אופיר יתרמו רבות ליצירת תכנים מקוריים, שימור וחיזוק הקשרים עם אנשי הטלוויזיה איתם אנו עובדים וחיבור ליוצרים חדשים, במטרה לייצר קטלוג תוכן עשיר ומגוון".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות