דלק מציגה: מיתוג מחדש לחנויות הנוחות והחלפת משרד פרסום

קבוצת דלק ישראל שעבדה עם משרד סיגמנט, תעבור לעבוד עם גליקמן שמיר סמסונוב. הקבוצה תשקיע בשיפוץ חנויות הנוחות מנטה כ-100 מיליון שקל, מתוכם שלושה מיליון יופנו לקמפיין פרסומי. ואיך שלמה בראבא קשור?
 | 
telegram

דלק קבוצה 0% דלק קבוצה 45,550 0% דלק קבוצה בסיס:45,550 פתיחה:0 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  יוצאת במהלך מיתוג מחדש של רשת חנויות הנוחות שלה מנטה. במסגרת זו יעוצבו החנויות מחדש, ושם הרשת ישונה ל-JOE.

את המהלך ילווה קמפיין פרסומי בעלות של כשלושה מיליון שקלים, מתוך השקעה כוללת של כ-100 מיליון שקל בכל מהלך המיתוג.

עד כה עבדה הקבוצה עם משרד הפרסום סיגמנט. כעת הוא הוחלף במשרד גליקמן שמיר סמסונוב. הקמפיין החדש יעלה בכל כלי המדיה - טלוויזיה, רדיו, דיגיטל, רשתות חברתיות וסניפי הרשת. את הקול לקמפיין יעניק השחקן שלמה בראבא.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות