
צילום: Photo by Tina Rataj-Berard on Unsplash
שיח פוגעני מבריח את הצופים - אבל העורכים לא מפחדים
שליש מהצופים והמאזינים נוטשים שידור שמכיל שיח בעייתי - אלים וגזעני. 60% מבינים שהמטרה באלימות בשידור היא רייטינג. ותזכרו: אנחנו רק בתחילתה של מערכת בחירות - יש עוד הרבה לאן להדרדר
— alex katz אלכס כץ (@theiceman1977) July 19, 2022
***
.
עוד עולה מהסקר כי כמעט מחצית מהצופים מתנגדים לשיח קיצוני בטלוויזיה, קצת פחות מאלה שטוענים שיש לתת לכך מקום נרחב או במידה מסוימת. ולמספרים: 44% טוענים שאין לתת לכך מקום, מול 44% מסכימים שיש לתת לכך מקום + 6% שטוענים שיש לתת לכך מקום רב = כלומר 50%.
הכנס והסקר מתפרסמים כשישראל ניצבת בתחילתה של עוד מערכת בחירות. קמפיינרים ויועצי תקשורת כבר העריכו כי השיח בקמפיין הקרוב ישבור שיאי שנאה והסתה, דבר שיתבטא בסופו של דבר גם על המסכים ומעל גלי האתר.