תקציב ניהול משפיעני הרשת של לוריאל ישראל - כ-15 מיליון ש'

בלוריאל, שכבר יצאו בשנים האחרונות עם מכרזים לרכש מדיה, דיגיטל ויח"צ, טרם החליטו אם במכרז החדש לניהול משפיענים יזכה גוף אחד, או זה ימשיך להתפצל לכמה משרדים - כפי שקורה כעת
 | 
telegram

חברת לוריאל ישראל יוצאת במכרז לניהול שיווק משפיענים, זאת לאחר מכרזים דומים שיצאה אליהם בתחום המדיה, הדיגיטל והיח"צ. על פי הערכות בשוק, החברה משקיעה בתחום המשפיענים כ-15 מיליון שקלים בשנה.

עד כה טיפלו בתקציב המשפיענים של לוריאל ישראל כמה סוכנויות דיגיטל - בהן דניאלה רייבנבך תקשורת (שמטפל גם ביחסי הציבור של חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל וחטיבת הדרמו-קוסמטיקה, א"כ), מקאן, טינק, שאוט וזאביק דרור (שמנהל את יחסי הציבור של חטיבת היוקרה של לוריאל, א"כ). בשלב זה לא ברור האם בלוריאל ילכו על קונספט של מספר משרדים שיטפלו בנושא המשפיענים, או יבחרו במשרד אחד. 

תחום המשפיענים תפס תאוצה בשנים האחרונות, עם גיוסם של כוכבי רשת בתחומים שונים, לקידום מוצרים ושירותים ברשתות החברתיות. לוריאל ישראל הפכה לאחר המובילות בתחום זה בשוק המקומי וגם הגלובלי - הן מבחינת תקציבים והן מבחינת השפעה.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כעת החברה יוצאת למהלך איתור שותפים אסטרטגיים לליווי הקבוצה בישראל בניהול משפיענים בכל החטיבות העסקיות שלה והמותגים – כגון לוריאל פריז, גרנייה, לנקום, איב סן לורן, ארמאני, מייבלין, וישי וקרסטס, כמו גם במותג התאגידי.

"ריכוז המשאבים שלנו בעבודה מול שותף אסטרטגי אחד בניהול משפיענים, יהווה עליית מדרגה נוספת בתחום ה-Advocacy Marketing של לוריאל ישראל", אומר מנכ"ל קבוצת לוריאל בישראל אלי שגיב, "תוך כדי הטמעת סטנדרטים בינלאומיים, יכולות משופרות של בקרה וניטור, וחיזוק ערכים של גילוי נאות ושקיפות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות