לצד אסי ואלברט: חברת הביטוח AIG גייסה את סמיון גרפמן

AIG תשיק קו פרסומי חדש במסגרתו תצמיד סלבריטאים בסרטוני הפרסומת הבאים, לפרזנטורים הקבועים שלה. הצעד הראשון: כוכב הרשת סמיון שיופיע בקמפיין שיושק השבוע בהשקעה של כשלושה מיליון שקלים
 | 
telegram


סמיון גרפמן (צילום מתוך הצינור, רשת 13)
.
חברת הביטוח AIG צפויה להשיק השבוע קמפיין חדש, והפעם לצידם של הפרזנטורים הקבועים אסי עזר ובעלו אלברט אסקולה, יצורף באושיית רשת מוכרת. ל"ביז מדיה" נודע כי מדובר בסמיון גרפמן, שיככב בפרסומת החדשה, ויסמן תחילתו של מהלך מבחינת AIG - בסרטוני הפרסומת הבאים תצרף לסי ואלברט סלבריטאים מתחלפים.

על הקמפיין חתומים משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת ההפקה ראבל בימויו של יונתן גורפינקל. על פי הערכות, עלות הקמפיין עומדת על יותר משלושה מיליון שקלים, והוא יעלה בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בדיגיטל וברשתות החברתיות.

הסרטון החדש יעסוק בסחבת בתשלום תביעות, מוצרים ושירותים שאינם מספיק טובים, דיגיטל מיושן ועוד, כאשר הכיוון הקריאטיבי יהיה - "מגיע לנו משהו טוב יותר". הקו הפרסומי החדש ידגיש כי חברת הביטוח AIG מציעה שירות טוב יותר, מוצרים טובים יותר ומשלמת תביעות במהירות הגבוהה בישראל.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בפרסומת החדשה גרפמן מתלונן שהביטוח עקץ אותו ולא משלמים לו תביעות כבר מספר רב של חודשים. אסי ואלברט יעודדו אותו ויסבירו לו שהפתרון הוא מעבר ל-AIG.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות