אחרי הדרמה בשופרסל ולקראת קרפור: הרשת מחליפה משרד פרסום

כשברקע כניסת קרפור הצרפתית לשוק המקומי, הקמעונאית הישראלית שמשקיעה לא פחות מ-120 מיליון ש' בפרסום, מחליפה את אדלר חומסקי בגליקמן שמיר סמסונוב, ותמשיך לעבוד עם גיתם BBDO
 | 
telegram

אחרי עשרות שנים משותפות, וכאשר השוק מצפה לכניסתה של ענקית הקמעונאות הצרפתית קרפור, שופרסל -0.32% שופרסל 3,449 -0.32% שופרסל בסיס:3,460 פתיחה:3,432 גבוה:3,468 נמוך:3,313 תמורה:33,210,216 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: משנה זהות משרדי הפרסום המטפלים בתקציב הפרסום שלה, שמוערך בכ-120 מיליון שקלים. החברה החליטה להפסיק לעבוד עם משרד אדלר חומסקי, וגייסה במקומו את משרד גליקמן שמיר סמסונוב.

תקציב הפרסום של שופרסל הוא מהגדולים במשק הישראלי, ועל פי הערכות עומד כאמור כל כ-120 מיליון שקלים. מתוך זה, אדלר חומסקי טיפל בנתח של כמחצית מכך. החלק האחר מטופל על ידי משרד גיתם BBDO, שימשיך לטפל ברשת הקמעונאות, והנתח שלו אף צפוי לצמוח - הן מבחינת היקף הפרסום בתקציבי שופרסל, והן בגידול בתקציבי שופרסל אונליין, Be  ובגזרות השונות של הקבוצה. 

עבור אדלר חומסקי מדובר במכה לא פשוטה, פחות משנה לאחר שחטף מכה נוספת כאשר איבד את תקציב הפרסום של בנק הפועלים. ואולם אז זכה אדלר חומסקי בתקציב בנק דיסקונט, מה שהוביל להתקוטטות בין הצדדים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

גליקמן שמיר סמסונוב הוא בין חמשת משרדי הפרסום המובילים בישראל, ונהנה מאמון של חברות בכירות במשק כדוגמת הבנק הבינלאומי, קופ"ח כללית, ביטוח ישיר (תשע), החברה המרכזית ועוד.

השינוי במשרדי הפרסום מגיע לאחר הסערה שעברה על שופרסל, עם חזרתו של איציק אברכהן, שהיה המנכ"ל הכל יכול שלה במשך שנים, וחזר לאחרונה כיו"ר, הדחת המנכ"ל האחרון עופר בלוך, ומינוי של אורי וטרמן - שני מהלכים עליהם חתום אברכהן.

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן מסר: "אני מודה למשרד אדלר חומסקי שתרם רבות במהלך השנים למיצובה של קבוצת שופרסל והיה חלק בלתי נפרד מהצלחתה כמותג המוביל בישראל. לאחר שותפות מוצלחת עם המשרד, שני הצדדים יוצאים לדרך חדשה. אנחנו מעריכים ומוקירים את התרומה ואת שיתוף הפעולה הפורה לאורך השנים. כעת, אני מברך את משרד גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS שמצטרף לשורותינו, זאת יחד עם משרד גיתם BBDO שמלווה אותנו מעל ל-30 שנה בתחום הפרסום וימשיך לעשות זאת ואף יורחב פעילותו. אני סמוך ובטוח ששינוי זה יביא את הקבוצה לשיאים חדשים. שני המשרדים הללו יחדיו ידועים בקמפיינים הקריאטיביים שלהם באופן ברור ועקבי ואני מצפה לעבודה פורה ומשותפת".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות