חי בסרט: חיים הכט נבחר לפרזנטור של רשת "עולם הקולנוע"
חיים הכט בקמפיין של "עולם הקולנוע" (צילום: יח"צ עולם הקולנוע)
.
איש הטלוויזיה והבעלים של תחנת הרדיו האזורית קול רגע, חיים הכט, יוביל את קמפיין הפרסום של רשת מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והסלולר "עולם הקולנוע". כבר הערב יעלה קמפיין חדש של הרשת בפרסיה ארצית טלוויזיה, בדיגיטל וברדיו, בתקציב של כחמישה מיליון שקלים, בהובלת משרד הפרסום אברהם.
הרשת מונה 20 סניפים בפריסה ארצית ועל פי אנשיה, נמצאת בגידול מתמיד. היא מציעה מגוון גדול של מוצרים לבנים, ובהם מכונות כביסה, מקררים, שואבי אבק, מזגנים וכן מסכי טלוויזיה ומקרני קול מתקדמים.
בקמפיין מדבר הכט על מגוון ושפע המוצרים הקיימים ב"עולם הקולנוע" ועל כך שכל אדם יכול למצוא מוצרי חשמל ואלקטרוניקה בהתאם לצרכיו.
הכט זכור בעיקר בזכות תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" אותה המציא והגיש שנים, ובוחנת את אמינותם של מספר בעלי מקצוע ממגוון תחומים. לפני כארבע שנים הוחלף על ידי חיים אתגר.
בחברה בחרו בו לשמש כפרזנטור משום שהוא "מצטייר כאדם אמין בעל רגישות צרכנית גבוהה ואמינות לאזרח הישראלי, ועל כן מזוהה עם ערכיה של רשת עולם הקולנוע".
מנכ"ל הרשת מקסים אוחנה מסר כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה העמוק והנכון עם חיים הכט. רשת עולם הקולנוע מציעה לצרכן הישראלי שפע של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ממגוון מותגים מתקדמים במחיר שווה לכל כיס ועם אמינות ואחריות מובטחת. לכן, הבחירה בחיים הכט, המזוהה כל כך עם ערכים אלו, להוביל את מהלך הפרסום החדש של הרשת תואם את אסטרטגיית הקמפיין ואת היעדים אליהם אנו מכוונים ברשת".
לאורך השנים הוביל הכט לא מעט קמפיינים. זה החל עם אינטרנט זהב 015 אי-שם ב-2004, והמשיך עם המערכת למניעת תאונות אייווקס ב-2008, קמפיין של הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן ב-2013, קמפיין של לשכת התיאום של הארגונים העסקיים ב-2016, קמפיין של רשות המסים ב-2018, ושל חברת הטכנולוגיה ComSign וחברת הבלוק האדום - שני הקמפיינים הושקו ב-2019
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה