משרד יחסי ציבור חדש ילווה את מותג הרכב לקסוס בישראל

המשרד של יוני וולף ואור ניר שמתמחה בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות, קיבל תקציב רכב ראשון - אחרי שנת שיא במכירות של המותג היפני היוקרתי
 | 
telegram

משרד יחסי הציבור JWPR נבחר להוביל את האסטרטגיה התקשורתית של לקסוס ויסייע בקידום מכירות דגמי החברה בישראל. במשרד שותפים המנכ"ל יוני וולף והמשנה למנכ"ל אור ניר. 

מותג רכבי היוקרה היפני מציינת בימים אלה 16 שנים לפתיחת הסוכנות הראשונה בישראל. מאז נמכרו כ-14,800 מכוניות, בממוצע ש-900 כלי רכב בשנה - ואולם מכירות המותג הוכפלו בחמש השנים האחרונות ובשנת 2021 ציינה החברה שיא מכירות של 1,870 כלי רכב. בין הדגמים המשווקים כיום בישראל ניתן למצוא כלי רכב במגוון הנעות חלופיות, ביניהם – היברידי, היברידי-נטען, וחשמלי. 

משרד JWPR של וולף וניר מתמחה ביחסי ציבור בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות. עבורו, לקסוס זהו מותג הרכב הראשון בו הוא מטפל. צוות המשרד מטפל בחברות טכנולוגיה גדולות בהן Wix, Fiverr, Varonis, GoTo Global, Skai, יוטפו, קרן חברות הצמיחה IGP ועוד. בין תקציבי התיירות הבולטים המטופלים במשרד נמצאים הערבה הדרומית - כולל את ענפי התיירות של הקיבוצים והמושבים באזור ופארק תמנע; פארק המצפה התת ימי באילת; מלון אלמא בזיכרון יעקב, מלון הסוויטות גורדוניה, ועוד. 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כמו כן הוא מטפל בתקציבים בתחומי התרבות והמדיה, בין היתר של סטודיו ענני Viacom CBS (בעבר ענני תקשורת), תיאטרון גשר, תיאטרון הקרון, מוזיאון מגדל דוד, היכל התרבות תל-אביב,  פרויקט הדיגיטציה של סינמטק ירושלים, - ארכיון ישראלי לסרטים ועוד וגם בעמותות כמו הקרן לידידות, המרכז לטיפול וחקר באוטיזם,חברת הכרם, מצות אביב, קיטו שף ועוד, לצד אירועי הגאווה של עיריית תל אביב ובהם מצעד הגאווה, מרתון סמסונג תל אביב, סובב נביעות ירושלים ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות