קשת מצטרפת למיזם הטלוויזיה מבוסס הפרסומות click.tv

?אחרי שגייסו את כאן 11 וערוץ 14 להשקה, מצטרפת כעת קשת עם ערוץ ליניארי ותכני VOD עשירים. ובהמשך מקווים ב- click.tv לגייס גם את רשת
 | 
telegram

שבוע לאחר השקת מיזם הטלוויזיה מבוסס הפרסומות click.tv, מצטרפת אליו גם קשת עם ערוץ קשת 12 ותכנים ייעודיים לשירות ה-VOD. קשת מצטרפת אל ערוץ כאן 11 של תאגיד השידור הציבורי, ואל ערוץ 14. ב- click.tv מקווים לצרף עד סוף השנה כ-50 ערוצים מרחבי העולם, ובהמשך הוא צפוי לכלול עוד 150 ערוצים ליניארים נוספים.

לקשת הסכמים דומים עם יתר הפלטפורמות הרב-ערוציות בישראל, בהן סלקום TV ופרטנר TV שגם איתן הייתה דאגה לחתום עם השקתן ב-2014 וב-2017 (בהתאמה) על הסכמים מסחריים. הערכות גורסות כי הבאה לחתום עם רשת. החברה מנסה גם להחתים את HOT ואת yes על הסכמים לטובת ספריית ה-VOD  של click.tv, אולם בגזרה זו לא נרשמת התלהבות גדולה מצד הפלטפורמות הוותיקות.

את click.tv הקימו כמה יזמים מוכרים מאד, בהם מנכ"ל ויקס אבישי אברהמי ונשיא החברה ניר זוהר, גיא אדרי (Hisense, Toshiba, Vidaa) ושותפיו גל ורן בלינקיס (מקימי רשת הסופרמרקטים העירונית AM:PM), וגם ), יחד עם איש הטלוויזיה צביקה הדר יחד עם יזמים ואנשי עסקים נוספים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בניגוד למשל לנטפליקס ודיסני פלוס שמתבססות על דמי מנוי חודשיים, השירות החדש הוא פלטפורמת FAST channels, כלומר שירות חינמי המבוסס פרסומות, בדומה לפלטפורמות הבינלאומיות פיקוק, פלוטו ורוקו. סך שעות הצפייה בפלטפורמות אלו ב-2021 גדל ב-103% ברחבי העולם (על פי דוח Amagi). ביצועי FAST מואצים ברחבי העולם, מונעים מעייפות המנויים, שחיקה של השירותים בתשלום והביקוש הגובר של חוויות צפייה ליניאריות. בחברה טוענים כי מיליוני צרכנים מבטלים מנויים בתשלום, והדבר אכן מתבטא - חלקית - בדוחות של נטפליקס למשל. רק בבריטניה התנתקו בחודשים האחרונים כמיליון לקוחות מנטפליקס, בין היתר משיקולים כלכליים.

המודל העסקי של המיזם כאמור מבוסס על פרסומות. הוא חותם על הסכמי התקשרות עם הערוצים השונים בתשלום שנתי, וכאשר המשתמש עובד לצפות בערוץ מסוים, הוא מקבל פרסומת אחת או יותר בתחילת השידור, עד לתחילת הצפייה באותו ערוץ. בהמשך הוא לא יקבל פרסומות מ-click.tv, אלא רק את הפרסומות שהערוץ עצמו משדר. כל מעבר מערוץ לערוץ, "יזכה" את המשתמש בצפייה בפרסומות בפתיח.

גיא אדרי, יזם click.tv, מסר: "אנחנו מברכים את קשת, שהייתה הראשונה מבין הערוצים המסחריים בישראל להגיע איתנו להסכם על תכניה. שיתוף הפעולה עם קשת יעודד תחרות ויאפשר למנויים שלנו ליהנות מתוכן ישראלי איכותי בחינם. אנחנו מהווים ערוץ הפצה נוסף לתוכן הישראלי, בתוך שוק הולך ומשתנה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות