צפו: הקמפיין של AllJobs שעולה במקביל לנתוני התעסוקה המעולים בישראל
שוק העבודה בישראל נמצא בחודשים האחרונים במצב נהדר של ביקושי שיא לידיים עובדות, במקביל לאחוז אבטלה נמוך מאוד - 3.7%, הנמוך ביותר מזה שלוש שנים. הביקושים לעובדים חוצים ענפים, תחומים ומיקום גיאוגרפי, ממלצרות ועד למומחה סייבר.
ובדיוק בתקופה כזו, מנצל אתר הדרושים הוותיק AllJobs את המצב לעלות עם קמפיין פרסומי חדש בכיכובו של תם אהרון. זו הפעם השנייה של אהרון כמוביל הקמפיין, כשנה לאחר הקמפיין הקודם. בפלטפורמה של AllJobs מוצעות בימים אלו מעל 40 אלף משרות. באתר אומרים כי החברה מסייעת לדורשי העבודה למצוא את הקריירה הבאה שלהם, להתקדם בהסבה מקצועית ולהיכנס או לשדרג את העבודה בתחום ההייטק.
הקמפיין שהופק על ידי משרד הפרסום חוליגנס ובהשקעה של כמה מאות אלפי שקלים, יקודם בשבועות הקרובים בפלטפורמות שונות, בהן ערוץ רשת 13, ובדיגיטל - יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, ynet, GoogleDiscover ו-Google Search. הקמפיין עוסק באפשרויות השונות של העובדים ודורשי העבודה, החל מחיפוש עבודה בתחום ההייטק, הסבות מקצועיות וקידום, וחיפושי עבודה בשוק העבודה הכללי. המסר של הקמפיין הוא "לא משנה מה אתם רוצים להשיג מהעבודה, ב-AllJobs תמצאו את זה".
סמנכ"לית שיווק דיגיטל ותוכן ב-AllJobs, הילה מוסקל אומרת כי "שוק התעסוקה חווה בשנה האחרונה תנודות רבות וביקושי שיא לעובדים בכלל התחומים והענפים. העובדים מחפשים את הקריירה הבאה והמעסיקים רוצים את העובדים הטובים ביותר. AllJobs היא הפלטפורמה הגדולה, הוותיקה והרחבה ביותר בשוק התעסוקה וכנראה שכל מה שתחפשו על מקום העבודה שלכם תמצאו כאן. אנו עושה סדר בבלגן ומסייעת למעסיקים ולעובדים למצוא את מה שהם מחפשים; מקום עבודה חדש, שדרוג מקצועי, העלאות שכר ותנאים והסבה מקצועית".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה