רק בת 21 ועם קמפיין ראשון: הזמרת אודיה תקבל 300 אלף ש' מ"סקופ"

הזמרת והיוצרת נהנתה משנת פריצה עם כיבוש מצעדי הפזמונים והופעות סולד-אאוט בקיסריה. זה הספיק לרשת חנויות הנעליים כדי לגייס אותה
 | 
telegram

מה ששנה מוצלחת יכולה לעשות. הזמרת אודיה אזולאי, הידועה בשם הבמה שלה "אודיה", תהיה הפרזנטורית של רשת נעלי סקופ. על שיתוף הפעולה עם סקופ תקבל אודיה כ-300 אלף שקלים לשנה. 

זהו יהיה הקמפיין הראשון של הזמרת שרשמה שנה מוצלחת ביותר עם כניסה וכיבוש של מצעדי הפזמונים, ושתי הופעות סולד-אאוט בקיסריה. 

הקמפיין של סקופ באמצעות משרד הפרסום והדיגיטל פרנקו, יעלה בשבועות הקרובים בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים. הקמפיין יכלול סרטונים בטלוויזיה בערוצים 12 ו-13, שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום בדיגיטל, בעיתונות, במגזינים, ברשתות החברתיות, בנקודות המכירה של המותג ובנכסים הדיגיטליים של הזמרת. הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023 והשקת קולקציית חגים של הרשת המונה 75 סניפים ברחבי הארץ.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

רוני איינסאז, מנכ"ל רשת סקופ, מסר: "בחרנו באודיה  מתוך השראה להרבה מאוד נערות,  נשים וצעירות הרואים בה דמות מובילה ואידיאלית, יוצרת בתחומה עם קורטוב של ענווה. כמו כן היא יכולה לייצג נאמנה את המותג ולהעביר את המסר המרכזי של סקופ - אופנה, טרנד והצלחה. אנו בטוחים שאודיה תסייע ביצירת עניין ותוכן להשקות החדשות ולפעילויות שנערוך השנה הקרובה".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות