התשובה הציונית לנטפליקס: סדרת דוקו בכיכובו של "נוכל הטינדר"

חטיבת התוכן הבינ"ל של מיזם הטלוויזיה החדש click.tv, החתימה את סיימון לבייב לטובת סדרת דוקו בת 6 פרקים אודותיו. החברה נמצאת במגעים למכור את התוכן לחו"ל
 | 
telegram
(3)

מיזם הטלוויזיה החדש מבוסס הפרסומות click.tv, שהושק לפני שבועות אחדים, חושף הפקת מקור ראשונה שלו, מבין סדרה של הפקות עליהן הוא עובד. מדובר בסדרת דוקו בת שישה פרקים, בכיכובו של סיימון לבייב, מי שזכה לכינוי "נוכל הטינדר", ו"שמו" יצא למרחוק בזכות סרט דוקו מאד מצליח שהופק ושודר על ידי נטפליקס. 


חודשים ספורים לאחר העלייה לאוויר, יצרה חטיבת התוכן הבילנאומית של Click.tv קשר עם לבייב, ובשמו האמיתי שמעון יהודה חיות, והגיע עימו להסכם בלעדי. הסדרה אמורה לספר את סיפורו של לבייב, מי הוא באמת, לתעד את חייו האמיתיים ועוד. 
מיזם click.tv יציג את הסדרה ביריד הטלוויזיה מיפ שיתקיים בחודש הבא בקאן שבצרפת. בחברה אומרים כי כבר בשלב הזה ישנה התעניינות בינלאומית בסדרה ומתקיימים מגעים למכירתה. 

ההייפ האפשרי סביב דמותו של אותו לבייב נולדה בזכות אותו סרט "נוכל הטינדר" שעלה בפברואר השנה עלה לאוויר בשירות הסטרימינג נטפליקס. הסרט הפך לסנסציה עולמית ובתוך חודש ימים רשם 166 שעות צפייה, מה שהפך אותו לסרט הדוקו הנצפה ביותר בנטפליקס. הסרט מספר על עלילותיו של בחור בשם שמעון יהודה חיות, שאימץ לעצמו את השם לבייב כדי להתחזות לבנו של הטייקון לב לבייב. "לבייב" ניהל אורח חיים ראוותני ובזבזני, וזאת על חשבון נשים אותן סחט רגשית והוציא מהן לכאורה כסף. את הנשים הכיר באמצעות אפליקציית טינדר, שם תיאר עצמו כמיליונר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

דב שרמן, מנהל חטיבת התוכן של click.tv, אומר כי  ״הבטחנו הפקות מקוריות, בועטות וכאלו שייצרו עניין - ואנחנו מקיימים. הסדרה עם סיימון, מהדמויות הכי שנויות במחלוקת של התקופה בעולם הבידור ואף מחוצה לו, היא באמת יצירה טלוויזיונית שחייבים לראות". מנכ"לית click.tv ורה וקס-מנחל, הוסיפה כי ״אנחנו מחפשים את מה שקורה עכשיו, ההפקות שלנו תמיד ינסו לפנות לקהל עם המכנה המשותף הרחב ביותר. סיימון, אם תרצו או לא הוא כזה שעניין מיליוני אנשים ברחבי העולם והתפיסה שלנו כחברה בילנאומית לחפש סיפורים מרתקים נוספים. גם ההפקות הבאות יהיו כאלו שכל אחד יכול למצוא בהם עניין, לזה אני לגמרי מתחייבת״.

את click.tv הקימו כמה יזמים מוכרים מאד, בהם מנכ"ל ויקס אבישי אברהמי ונשיא החברה ניר זוהר, גיא אדרי (Hisense, Toshiba, Vidaa) ושותפיו גל ורן בלינקיס (מקימי AM:PM), יחד עם איש הטלוויזיה צביקה הדר יחד עם יזמים ואנשי עסקים נוספים. בניגוד למשל לנטפליקס ודיסני פלוס שמתבססות על דמי מנוי חודשיים, השירות החדש הוא פלטפורמת FAST channels, כלומר שירות חינמי המבוסס פרסומות, בדומה לפלטפורמות הבינלאומיות פיקוק, פלוטו ורוקו. 

המודל העסקי של המיזם כאמור מבוסס על פרסומות. הוא חותם על הסכמי התקשרות עם הערוצים השונים בתשלום שנתי, וכאשר המשתמש עובד לצפות בערוץ מסוים, הוא מקבל פרסומת אחת או יותר בתחילת השידור, עד לתחילת הצפייה באותו ערוץ. בהמשך הוא לא יקבל פרסומות מ-click.tv, אלא רק את הפרסומות שהערוץ עצמו משדר. כל מעבר מערוץ לערוץ, "יזכה" את המשתמש בצפייה בפרסומות בפתיח.

בשנה האחרונה, עוד לפני שנחשף המיזם ציבורית, החלו לעבוד על "מילוי מדפים" בתוכן מקורי, ובחברה אומרים כי עד כה הופקו מאות שעות מקוריות.

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הזוי כבר אמרנו? (ל"ת)
    חיים 07/09/2022 21:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גאווה ישראלית (ל"ת)
    אני 07/09/2022 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צביקה הדר מפיק סרט על נוכל הטינדר???? (ל"ת)
    עיתונאי 07/09/2022 14:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות