אפי קפיטל נדל"ן בקמפיין חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל עם סאבלימינל
מה הקשר בין ראפר לנדל"ן? הראפר סאבלימינל נבחר על ידי חברת אפי קפיטל נדל"ן להיות הפנים והכוכב של הקמפיין החדש למיתוג החברה. הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג abioS, עלות ההשקעה בקמפיין עומדת על כשני מיליון שקלים.
הראפר כתב הקליט והפיק לטובת הקמפיין שיר ייחודי שנושא את השם –'חי כמו ראפר', שמציג את ההקפדה והירידה לפרטים בתכנון ובניית הדירות של החברה כאשר המסר הוא שכל לקוח של אפי קפיטל נדל"ן הוא לקוח VIP. הצילומים נמשכו מספר ימים והתקיימו בדירה בפרויקט של אפי קפיטל בחדרה. סט הצילום כלל למעלה מ-50 אנשי צוות. במאי הסרטון הוא ישי קרני, על ההפקה היו אחראים קאסקי הפקות.
אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-81 ערים שונות בישראל עם כ-7,000 יחידות דיור בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-501 אלף מ"ר של נדל"ן מניב- משרדים ומסחר.
אפי שקדי, יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין: "הבחירה בסאבלימינל באה מתוך רצון להסביר ללקוחות החברה והלקוחות העתידיים את החשיבות שאנו רואים בשירות ומוצר מיטבי לרוכשי הדירות. ברמה האישית היה חשוב לי שהקמפיין יצולם באחד הפרויקטים שבנינו ולא להשתמש באולפן ייעודי או בכל סט אחר שאינו דירה אמיתית שנבנתה על ידי החברה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.הצחקתם אותי. (ל"ת)יש רא לי 13/12/2022 11:37הגב לתגובה זו0 0סגור