יובל סמו בקמפיין לאמישראגז

עלות הקמפיין - 3 מיליון שקל; סמו מגלם דמות קומית שגרה באמבטיה, לאחר שהתקינה מחמם מים של אמישראגז
 | 
telegram
(1)

קמפיין חדש לאמישראגז. החברה בחרה ביובל סמו כפרזנטור בקמפיין הומוריסטי בו מגלם סמו דמות קומית חדשה ועובר לגור באמבטיה למשך תקופת החורף, לאחר שהתקין את מחמם המים המהיר בגז של אמישראגז ומאז הוא חוגג בפסטיבל אחד גדול - כי לא נגמרים לו המים החמים.

הקמפיין בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים יעלה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי בטלוויזיה ובדיגיטל. 

בסרטון הראשון של הקמפיין, סמו מגלם דמות של צרכן שרכש את מחמם המים הביתי של אמישראגז ומאז הוא נהנה ממים חמים 24/7, עבר לגור באמבטיה, לא מוכן לצאת ממנה לאורך כל תקופת החורף וחוגג בפסטיבל אחד גדול. הוא מבשל, אוכל, עושה ספורט ומארח באמבטיה - עבר לנהל את כל חייו באמבטיה עם מים חמים ומפנקים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

גילי ששון סמנכ"לית השיווק של אמישראגז: "מחמם מים ביתי בגז הוא מהמוצרים הנמכרים ביותר של אמישראגז כאשר לקראת עונת החורף הביקושים אליו גדלים במאות אחוזים. אנחנו מספקים פתרון כולל למים חמים באמצעות שילוב בין אנרגית השמש - דודי שמש של אמישראגז סולאר, ומחמם המים המהיר בגז כמוצר משלים  אשר מטרתו  לתת לצרכנים פתרון רציף של נוחות ואיכות חיים במיוחד בתקופת החורף. הוא חסכוני, מתקדם ובטוח לשימוש. חשוב להדגיש שבכל בית ניתן להתקין מחמם מים מהיר בגז וליהנות מנוחות מקסימאלית בעונת החורף ללא צורך "לחכות למים החמים או לשמור מים לחברי המשפחה שמחכים בתור להתקלח" ומבלי "להישאר באמצע המקלחת ללא מים חמים".

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במקום להוריד מחיר כולם משלמים מליונים לסלבס
    אני 19/12/2022 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קמפיין קוראים לזה.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות