פעם שלישית בר רפאלי: תשמש שוב כפרזנטורית בקמפיין חדש ל-FEMINA

הקמפיין החדש של רשת ההלבשה התחתונה, יעלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל
 | 
telegram

בר רפאלי חוזרת אל המסכים בקמפיין חדש למותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA.

זהו הקמפיין השלישי שבו משמשת הדוגמנית ואשת העסקים כפרזנטורית של הרשת. 

הקמפיין, שיעלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים בהשקעה כוללת של כ-2.5 מיליון שקל, ממשיך עם השיר הקליט מהקמפיין השני שעלה בחודש יוני האחרון והפך למזוהה עם המותג: "BAR PUT A BRA, PUT A FEMINA" על בסיס שיר הילדות הנוסטלגי, כאשר הפעם נלקחה השראה משנות ה-70 עם אדפטציה ייחודית ואחרת לשיר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

כמו בקמפיין הקודם, גם כאן נשמרת השפה הוויזואלית בה רואים את בר רוקדת לצללי השיר, אך הפעם היא נמצאת בסט שונה המדמה תא הלבשה שכולו מראות ובו בר "נזרקת" לעולם דמיוני בעוד היא מודדת את הדגמים מקולקציית הקיץ החדשה של FEMINA.

הקמפיין צולם באולפנים בתל אביב ואותו הוביל הצוות המקצועי - אנשי הקריאייטיב רונה יעקובי ועידו בן-דור, צלם האופנה והבמאי אייל נבו והסטייליסט הצמוד של בר - סיימון אלמלם.

טל כדורי, סמנכ"לית השיווק של מותג החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA מוסרת: "אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה המוצלח שלנו לקמפיין שלישי עם הפרזנטורית בר רפאלי. הבחירה בבר רפאלי כפרזנטורית המותג מוכיחה כל פעם מחדש כי החיבור הערכי בינה לבין המותג מדויק ומשלב בצורה מושלמת בין אופנתיות ועדכניות, איכות בלתי מתפשרת ונגישות".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות