אפליקציית SCREENZ מגיעה בבלעדיות לסלקום החל מהיום

מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו ומעל ל-400 קורסים והרצאות של המרצים המוכרים ביותר

 | 
telegram

סלקום משיקה לראשונה בשוק הטלוויזיה את SCREENZ - אפליקציית הקורסים וההרצאות להתפתחות אישית ומקצועית, עם מעל ל-5,000 שעות תוכן וידאו, מגוון ומקורי, מאת כ-400 מרצים ויוצרים המובילים ביותר בתחומם, מיורם יובל, חיים שפירא וניסים אמון, ועד אבי נשר וחן אמסלם. התכנים זמינים לצפייה על גבי מסך הטלוויזיה, בטלפון הנייד, במחשב או בטאבלט.

שיתוף הפעולה של סלקום עם SCREENZ נוןעד להציע לקוחות החברה, הן באפליקציית סלקום TV והן למנויי הנייד והאינטרנט, חודש התנסות חינם באלפי שעות התוכן המוצעות בפלטפורמה: מגוון ענק של קורסים ,הרצאות וכיתות אמן בקטגוריות התוכן המבוקשות ביותר כדוגמת פסיכולוגיה ונפש, עסקים וקריירה, יחסים, בריאות ולייף סטייל, הורות, מיניות, פסיכדליה, מדע וטכנולוגיה, פילוסופיה, כתיבה, השראה, קולנוע, פוליטיקה ועוד.

סלקום משיקה את אפליקציית SCREENZ על מסכי אפליקציית סלקום TV ובסלולר בחודש התנסות חינם למצטרפים בחודש ההשקה ולאחר מכן במחיר מיוחד ובלעדי של 34.90 שקל לחודש בלבד (במקום 99 שקל למצטרפים עצמאית למנוי חודשי מתחדש של SCREENZ) לעד 5 משתמשים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

סקרינז SCREENZ, האפליקציה שמעניקה ידע, העשרה והשראה, מציעה כאמור תוכן וידיאו באמצעות קורסים והרצאות מאת היוצרים והמומחים מהשורה הראשונה, שמביאים את המידע העדכני, המהימן, החדשני, העכשווי והמעשי ביותר. אלו מאפשרים לצופים להעמיק, להתפתח אישית ומקצועית ולהצליח באמצעות כלים ממוקדים וממשיים. התכנים מתעדכנים ומתחדשים כל העת ולצופים תתאפשר גישה חופשית ומלאה לכל שפע הידע שמוצע באפליקציות הטלוויזיה, המובייל ובאתר, לרבות גישה לאירועי לייב ייחודיים ובלעדיים.

דפנה אגסי, סמנכ"לית שיווק סלקום: "השקת SCREENZ בסלקום היא צעד נוסף בהרחבת עולם התכנים בסלקום TV, אשר מצטרף לעושר הקיים עם התכנים של HBO, עולם שלם של תכני ילדים, עשרות אלפי שעות VOD של סדרות וסרטים מהאולפנים המובילים בעולם, כאשר הבחירה נמצאת בלחיצת כפתור. אנו בסלקום עושים הכל כדי להעניק לצופים שלנו חווית צפייה אינטראקטיבית וחדשנית, באיכות צפייה מעולה, בטלוויזיה או במכשיר הסמארטפון, מתי, איפה וכמה שרוצים".

אלי אוזן, מנכ"ל ומייסד סקרינז: "SCREENZ הוקמה במטרה לחבר בין ידע ייחודי לקהל גדול, בין המרצים והיוצרים הטובים ביותר ובין אנשים שבוחרים ללמוד ולהתפתח על מנת לשפר את חייהם, האישים והמקצועיים. בעידן בו יש שפע תוכן ומעט ערך, אנחנו נרגשים מבחירתה של סלקום לשתף פעולה ולאפשר לקהל גדול ללמוד ולהתפתח באמצעות הרצאות, קורסים וכיתות אמן ישירות מהמסך בסלון".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות