קמפיין חדש של סמסונג: "עשו את זה חכם"
סמסונג ישראל עולה בקמפיין חדש לחשיפת פלטפורמת SmartThings לקהלים חדשים במסגרתו היא מקדמת את חוויית השימוש היומיומי במוצריה ומדגימה כיצד ניתן מעתה לתפעל פעולות שגרתיות מרחוק.
בסדרה בת חמישה סרטונים הומוריסטיים ממחישה סמסונג כיצד פעולות כמו אפייה, הפעלת מכונת כביסה ומעבר בין ערוצי הטלוויזיה יכולות להפוך למתקדמות באמצעות לחיצה אחת במכשיר הנייד. כך למשל ניתן להפעיל את מכונת הכביסה מרחוק, לקבל הודעה מהתנור כשהמאפה מוכן ולהעביר ערוץ בטלוויזיה לכלב שנשאר לבד בבית.
פלטפורמת SmartThings מתבססת על טכנולוגיית "האינטרנט של הדברים" עם למעלה מ-200 שותפים גלובליים ומעל רבע מיליארד משתמשים רשומים, הפלטפורמה מחברת את המכשירים הניידים ומכשירי החשמל הביתיים למקום אחד.
בסמסונג מסבירים כי באמצעות השימוש באפליקציה ניתן לנהל ולעקוב אחר סטטוס הטלוויזיות, המקררים, התנורים, מכונות הכביסה ומכשירים חשמל חכמים נוספים בקלות באמצעות הסמארטפון, הטאבלט או השעונים החכמים.
הקמפיין שהובל ע"י משרד הפרסום ליאו ברנט עלה לשידור בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות.
מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל: "במציאות בה המכשירים הניידים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, מן המצופה שהם יסייעו לנו בניהול וייעול המשימות השוטפות. באמצעות פלטפורמת SmartThings, נאפשר למשתמשים להפוך את המשימות השגרתיות לפשוטות, מהירות וחווייתיות. חיבוריות כלל מוצרי סמסונג בממשק ניהול ומעקב אחד מציב את החברה בחזית תחום הבית החכם שעוד ממשיך להתפתח".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה