עצמל'ה מתחילה את הקיץ עם קמפיין חדש של 2 מיליון שקל

חופשת הקיץ רק החלה ושוק הפרסום כבר מתכונן. לרגל עונת מעברי הדירה והשיפוצים,  עצמל'ה, תצא הערב בקמפיין חדש עם סלוגן חדש "הרבה יותר מחדר ילדים" בטלוויזיה, בדיגיטל ובמגוון כלי מדיה
 | 
telegram

חופשת הקיץ רק החלה ובשוק הפרסום כבר מתחילים להתכונן. הילדים רק החלו את יום את קייטנות החופש הגדול של בתי הספר, ועוד לפני שהספיקו לשגע את ההורים על שיפוץ חדר השינה שלהם או לאלו שעורים דירה בקיץ, לקראת מעבר דירה במהלך החופש ורכישת ריהוט חדש לחדרי הילדים.

עצמל'ה, תצא הערב בקמפיין חדש עם שפה פרסומית חדשה וסלוגן חדש "הרבה יותר מחדר ילדים". הקמפיין, שיעלה בטלוויזיה, בדיגיטל ובמגוון כלי מדיה, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל,  יקדם מבצע לחודש יולי של עד 10% הנחה על הפריט הראשון ועד 25% הנחה על הפריט השני.

הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב יכלול 2 סרטונים שנותנים הצצה קטנה אל תוך חדריהם של הילדים ובני הנוער ויציג סיטואציות מרגשות שממחישות כמה החדר עבורם הוא הרבה יותר מסתם חדר. אחת מהנערות המשתתפות בסרטון שמקדם את חדרי הנוער, היא השחקנית נועה בן גיגי המוכרת בזכות תפקידה הראשי בסדרת הילדים המצליחה "שקשוקה".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

לדברי עדי הופמן, מנהלת השיווק ברשת עצמל'ה: "הקמפיין החדש מציג שפה פרסומית חדשה של עצמל'ה מתוך התובנה שעבור הילדים, החדר שלהם הוא הרבה יותר מסתם  חדר, הוא עולם ומלואו. החדר עבורם הוא מעין בית בתוך הבית, מקום מפלט, מקום בטוח, מקום בו מבלים זמן רב ומכאן החשיבות של יצירת החדר המושלם עבורם מבלי להתפשר".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות