קמפיין חדש לאירוקה בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
אירוקה משיקים קמפיין, בהשקעה של כ-6 מיליון שקל, הפרסומת מציגה לראשונה את החיבור של סופר-פארם ואירוקה מאז הרכישה וילווה בסלוגן Passion for Perfection
הפרסומת שואבת השראה ממשחקי ספורט, משלבת פעלולים אקרובטיים, ואף עושה שימוש ב-VAR כדי להציג את רגע ההכרעה הדרמטי (בהשאלה מעולמות הכדורגל).
מדובר בקמפיין ראשון לאירוקה מאז נרכשה על ידי סופר פארם לפני חצי שנה. הסניף הראשון בקונספט החדש הושק במאי האחרון בקניון עזריאלי תל אביב.
הפרסומת בהפקת משרד הפרסום פרסמן ברוך, שעולה בימים אלה, מציגה חמש דמויות מלאות סטייל המגיעות לשולחן משחק חשוך, לעיני קהל צופים, כאשר המתח בשיאו. כל אחת מן הדמויות מייצגת מותג על אחר - PRADA, GUCCI, FENDI ועוד, כאשר הקרב המותח הוא על לא אחר מאשר משחק דוקים אימתני, בו יש מקום למנצח אחד בלבד.
על אף שנראה כאילו התרחש בטירה אירופאית, הקמפיין החדש צולם למעשה באולפני "ברודקאסט" בחולון, תוך שילוב טכנולוגיית תלת מימד לצילום בלייב, ובשילוב מערכת עקיבה - מערכת חיישנים המאפשרת צילום בתוך עולם תלת מימדי. מדובר בטכנולוגיה שיושמה עד כה בסרטים ובסדרות טלוויזיה, אך מגיעה כעת לראשונה גם להפסקת הפרסומות בישראל.
לאירוקה כ-140 נקודות מכירה בפריסה ארצית, הכוללות את חנויות אירוקה ומחלקות האופטיקה בסניפי סופר-פארם שמותגו מחדש.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה