קמפיין חדש לביקורופא ב-1.3 מיליון שקל, בהובלת דליה מזור
ביקורופא עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן: "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". עלות הקמפיין מוערכת בהשקעה של 1.3 מיליון שקל והוא צפוי לעלות ברדיו, בשלטי חוצות ובדיגיטל.
הקמפיין כולל סדרת תשדירי רדיו בהובלתה של הקריינית ומגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, שתדגיש את אסטרטגיית החדשנות של החברה בשנים הקרובות.
הקמפיין החדש הינו כלל ארצי. במסגרת הקמפיין יוצגו האפשרויות להתייעצות עם רופא אונליין וקבלת מרשם גם באון ליין 24/7, כולל שירותי רפואה עד הבית. הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום goood של אורי אוברוצקי.
מיכל שיזף, משנה למנכ"ל ביקורופא, מסרה: "ביקורופא מתכננת השנה לצאת עם שירותים וטכנולוגיות חדשות ולהתאים את עצמה לדור הבא של שירותי הרפואה המתקדמים בישראל. החברה שמה לה כמטרה לתת דגש על חווית שירות ייחודית לכלל המטופלים ברחבי הארץ. מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את המודעות לשירותים של ביקורופא, כחברה מובילה בענף הבריאות ורפואה תחרותית ההולכת וגוברת".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה