קמפיין חדש לביקורופא ב-1.3 מיליון שקל, בהובלת דליה מזור

הסלוגן שנבחר לקמפיין החדש הוא "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום  goood  של אורי אוברוצקי
 | 
telegram

ביקורופא עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן: "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל". עלות הקמפיין מוערכת בהשקעה של 1.3 מיליון שקל והוא צפוי לעלות ברדיו, בשלטי חוצות ובדיגיטל.

הקמפיין כולל סדרת תשדירי רדיו בהובלתה של הקריינית ומגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, שתדגיש את אסטרטגיית החדשנות של החברה בשנים הקרובות.

הקמפיין החדש הינו כלל ארצי. במסגרת הקמפיין יוצגו האפשרויות להתייעצות עם רופא אונליין וקבלת מרשם גם באון ליין 24/7, כולל שירותי רפואה עד הבית. הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום  goood  של אורי אוברוצקי.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מיכל שיזף, משנה למנכ"ל ביקורופא, מסרה: "ביקורופא מתכננת השנה לצאת עם שירותים וטכנולוגיות חדשות ולהתאים את עצמה לדור הבא של שירותי הרפואה המתקדמים בישראל. החברה שמה לה כמטרה לתת דגש על חווית שירות ייחודית לכלל המטופלים ברחבי הארץ. מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את המודעות לשירותים של ביקורופא, כחברה מובילה בענף הבריאות ורפואה תחרותית ההולכת וגוברת".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות