מותג הטיפוח האמריקאי Palmer’s מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין מוצרי טיפוח טבעיים לשיער
מותג הטיפוח האמריקאי הוותיק פאלמרס ,(Palmer's) המוכר בישראל בעיקר בזכות מוצרי הטיפוח לנשים בהריון ואחרי לידה, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק ליין של 6 מוצרים חדשים בקטגוריית הטיפוח לשיער. ההשקה בישראל נעשית לאחר השקת ליין המוצרים בארה"ב לפני כשנתיים. מאז זוהי הקטגוריה הצומחת ביותר של החברה וכעת הוחלט להשיקה גם בישראל.
המהלך מלווה בקמפיין שיווקי נרחב בהיקף של כמיליון שקלים, כולל פרסום בטלוויזיה )קשת-ערוץ (12 באמצעות משרד הפרסום "ציבלין", פעילות דיגיטל, שיתופי פעולה עם משפיענים מקומיים ופעילויות שטח.
פאלמרס, הפועלת בהצלחה בישראל בקטגוריית מוצרי ההיריון והלידה תחת חברת פיור ויז'ן, שמה לה למטרה להפוך לשחקנית משמעותית גם בשוק הטיפוח לשיער, שמוערך במיליארד שקל בשנה. מתוך שוק זה, פלח מוצרי השיער במחלקות הטבע, ללא מלחים המתאימים לשיער לאחר החלקה או צביעה, מהווה כ.10%- פאלמרס שואפת לתפוס נתח של 10%-15% מקטגוריה זו כבר בשנה הראשונה.
מוצרי השיער של פאלמרס, הכוללים שמפו ומרכך ללא מלחים, מושקים ברשתות פארם מובילות כמו סופר פארם וגוד פארם, וכן בחנויות טבע, בתי מרקחת ואתרי סחר דוגמת טרמינל .X המותג נהנה ממוניטין עולמי, עם נוכחות בלמעלה מ-120 מדינות, והוא ידוע בזכות האיכות הגבוהה של מוצריו המבוססים על רכיבים טבעיים, לצד מחירים שווים לכל כיס.
מוצרי השיער של פאלמרס מבוססים על רכיבים טבעיים הכוללים חמאת קקאו, שמן זית ושמן קוקוס. כל המוצרים הינם ללא מלחים וללא SLS ומתאימים לשיער שעבר טיפולים כמו החלקה או צביעה.
"אנחנו נרגשים להרחיב את פעילות המותג פאלמרס בישראל", אומר גל קריינר, מנכ"ל משותף בחברת פיור ויז'ן, "נשיק ליין של מוצרי שיער איכותיים ומבוקשים בתקופה הקרובה. כחברה המתמחה בטיפוח, אנו רואים הזדמנות אדירה לתת מענה לביקוש הגובר למוצרי שיער טבעיים ועדינים ובטוחים שהצרכן הישראלי יהנה מחוויית השימוש. הקמפיין נועד לשים את פאלמרס במרכז תשומת הלב ויסייע לנו לחזק את מעמדנו כמותג מוביל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה